TikTok tërhiqet nga ideja e shitblerjeve live

July 6, 2022
1 minut lexim

TikTok vendosi të braktisë planet për të zgjeruar iniciativën e saj ecommerce në Evropë dhe SHBA pasi platforma e medias sociale solli në platformë shitblerjen.

Megjithatë rrjeti social hasi probleme të brendshme dhe dështoi të fitonte konsumatorë. Themeluar si një kompani më vete TikTok Shop në Britani javën e kaluar dhe në disa tregje Aziatike, platforma ju jepte influencerëve dhe brendeve mundësinë për të shitur produkte live përmes një shporte portokalli të klikueshme në ekranin e aplikacionit.

Shitblerja live shikohet si e ardhmja e platformave të medias sociale. Ato marrin komisione për shitjet ndërsa rivalët si YouTube dhe Instagram po zhvillojnë platforma të ngjashme në Evropë.

Modeli ka qenë shumë i suksesshëm për versionin Kinez të TikTok quajtur Douyin dhe shitjet u trefishuan këtë vit në mëse 10 miliardë produkte.

TikTok kishte planifikuar ta lançonte platformën në Gjermani, Francë, Itali dhe Spanjë në gjysmën e parë të këtij viti përpara se të zgjerohej në SHBA drejt fundit të 2022.

Por planet e zgjerimit u ndërprenë pasi projekti Britanik dështoi në objektivat e vet dhe influencerët u larguan prej skemës. /CIO Albanian

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Bellanova: Po bëj realitet një ëndërr që kam pasur në fëmijëri

Story i radhës

Zv/ ministri Bushi vizitoi policët e lënduar, dënon dhunën

Të fundit nga

Në Manastir lindin trenjakë

17 Manastir, 6 janar – Me shumë guxim dhe dashuri, nëna solli në jetë tre engjëj të vegjël, në një ditë që simbolizon dashurinë, familjen dhe bashkimin. Ajo është me shëndet të

Gjesti ia uron fitoren Drilonit: E meriton

Gjesti është banori që u eliminua nga nominimi kokë më kokë me Drilonin. Duke u përshëndetur me të gjithë, Gjesti dha një urim vetëm për një person, dhe ishte pikërisht Driloni. “Ia
ShkoLartë