TikTok vendosi të braktisë planet për të zgjeruar iniciativën e saj ecommerce në Evropë dhe SHBA pasi platforma e medias sociale solli në platformë shitblerjen.
Megjithatë rrjeti social hasi probleme të brendshme dhe dështoi të fitonte konsumatorë. Themeluar si një kompani më vete TikTok Shop në Britani javën e kaluar dhe në disa tregje Aziatike, platforma ju jepte influencerëve dhe brendeve mundësinë për të shitur produkte live përmes një shporte portokalli të klikueshme në ekranin e aplikacionit.
Shitblerja live shikohet si e ardhmja e platformave të medias sociale. Ato marrin komisione për shitjet ndërsa rivalët si YouTube dhe Instagram po zhvillojnë platforma të ngjashme në Evropë.
Modeli ka qenë shumë i suksesshëm për versionin Kinez të TikTok quajtur Douyin dhe shitjet u trefishuan këtë vit në mëse 10 miliardë produkte.
TikTok kishte planifikuar ta lançonte platformën në Gjermani, Francë, Itali dhe Spanjë në gjysmën e parë të këtij viti përpara se të zgjerohej në SHBA drejt fundit të 2022.
Por planet e zgjerimit u ndërprenë pasi projekti Britanik dështoi në objektivat e vet dhe influencerët u larguan prej skemës. /CIO Albanian