Koncepti i revolucionit seksual i ka rrënjët në transformimin social më të rëndësishëm dhe mbresëlënës që ndodhi në shekullin e kaluar. Çlirimi seksual i ’68-ës imponoi një mënyrë të re të jetesës dhe vëzhgimit të erotizmit, duke i lejuar qeniet njerëzore të fillonin një evolucion të nevojshëm në çështjet e erotizmit dhe seksualitetit.
1968 dhe nevoja për liri
Duke njohur si themelor mendimin e disa psikoanalistëve të mëdhenj si Reich, i cili tashmë në vitin 1930, duke kundërshtuar temat frojdiane, u përpoq të teorizonte një revolucion seksual dhe arritjet e rëndësishme feministe që që nga vitet 1950 kanë promovuar një luftë imponuese kundër shovinizmit dhe patriarkisë dominuese mashkullore. , edhe sot seksualiteti mbetet i lidhur në një nyjë të dyfishtë me shumë tabu. Tabutë që duken të vështira për t’u kapërcyer, ndoshta sepse në shumicën e transformimeve shoqërore, zhvillimi do të thotë jo vetëm njohja e gabimeve që shpesh kryhen vullnetarisht nga qeniet njerëzore, por të mësosh të pranosh kuptimin e vërtetë të seksualitetit: bukurinë në diversitet. Mendimi revolucionar në vetvete, ndoshta pak hipi, i një seksualiteti të lirë dhe nganjëherë anarkik, ka gjeneruar transformime të mëdha shoqërore, duke nxitur shtytjen e një erosi të lirë, të lirë nga kushtëzimet dhe rregulloret e shumta të qeverive që mendojnë drejt. Fetë, politika, kolektivët pro jetës dhe organizatat e ndryshme moraliste vazhdojnë të pengojnë natyrën e vërtetë të lirisë seksuale.
Edukoni në seksualitet
Prandaj, thyerja e tabuve duket një punë komplekse dhe jo lehtësisht e arritshme, të paktën për disa individë. Në realitet, ajo që duhet promovuar dhe në çdo rast argumentuar është koncepti i edukimit të respektit. Në karakteristikën më të gjerë të respektit njerëzor, edukimi ndaj seksualitetit, në dukje i thjeshtë për t’u zbatuar të paktën për profesionistët e sektorit, fsheh gracka ose më mirë fsheh brenda tij një frikë të diktuar nga koncepti i lirisë. Janë stereotipet ato që pengojnë edukimin seksual, duke nxitur tabutë. Janë njerëzit që vazhdojnë ta përshkruajnë erosin si një fakt privat, për të mbajtur larg tejkalimin e injorancës, duke harruar se njeriu nuk ka lindur me programimin e erotizmit dhe seksualitetit. Në të vërtetë, edhe vetë riprodhimi, i përcaktuar zakonisht si një proces i lindur dhe i natyrshëm, mund të kërkojë një formë edukimi dhe referenca klinike për çiftet e bardha nuk është e rastësishme. Prandaj, edukimi në seksualitet nuk është vetëm i një rëndësie të nevojshme për njerëzimin, ai është një proces që duhet parë si një hapësirë për rritjen kulturore në të cilën njerëzit mund të kapërcejnë elementet e një të kaluare paaftësie, duke integruar zhvillime novatore dhe transformuese të mbështetura nga prova. shkencore. Ky proces mund të garantojë forma të reja dhe konstruktive identifikimi.
Edukimi i të rriturve
Një vështrim më i afërt i edukimit seksual dhe emocional të të rriturve mund të jetë i rëndësishëm. Të rriturit janë të bindur për një koncept që shpesh mbështet stereotipet dhe besimet e rreme në një mënyrë “perverse”. Bindja e të qenit “i rritur”, në kuptimin e të pasurit një moshë madhore, na lejon të imagjinojmë se gjithçka është e mundur, edhe kur pavetëdija e diktuar nga edukimi i paqartë seksual na çon në rrugë të gabuar. Bindja për të ditur dhe ditur të bëjë rrezikon të promovojë një seksualitet mekanik, shpesh tepër gjenital dhe ku dimensioni i kënaqësisë, me supozim të madh, është i ankoruar në bindjet dhe në spektaklin filmik të pornografisë. Shpesh shumë burra, por edhe shumë gra, injorojnë kuptimin e vërtetë të kënaqësisë orgazmike. Seksi ju merr dhe ju pushton, dhe kjo mund të ketë edhe një bukuri të madhe, por nuk duhet të standardizohet, të bëhet rutinë.
Revolucioni i fluiditetit
Gjeneratat e reja janë fluide. Në kuptimin që përmes mendimeve dhe sjelljeve të tyre të lira, siç thekson edhe Bauman, ata i jetojnë përvojat në mënyrë të lëngshme, duke i lejuar vetes luksin për të thyer shumë nga modelet dhe stereotipet e së shkuarës seksuale. Gjeneratat e reja janë në transformim dhe shpesh vërehen dy fraksione të rëndësishme. E para është ajo e rrjedhshmërisë, në të cilën respekti për njëri-tjetrin dhe veçantia e individëve konfirmon dimensionin e mirë dhe pozitiv të përkufizimit të vetvetes si “i lëngshëm”. Një rrjedhshmëri që nuk do të thotë pamundësi për të qëndruar dhe ankoruar qoftë edhe pas traditave, por përshtatjen dhe drejtimin e mendimeve në hapësirën më të përshtatshme, komode dhe funksionale. Të jesh fluid do të thotë të jesh i lirë të shprehësh mendimin tënd, duke respektuar tjetrin, sepse është i bukur në veçantinë e tij. E dyta ka të bëjë me ata të rinj që unë i përkufizoj me mirësjellje nostalgjike, të cilët mbeten të ankoruar pas ideologjive dhe traditave të një seksualiteti shumë shpesh të ngurtë dhe të kanalizuar në drejtim të një vullneti riprodhues. Burimi i tyre është të qëndrojnë koheziv me traditat e kaluara, kufiri është të injorojnë transformimet që çojnë në stereotipe dhe besime të rreme. Ky dualitet i pranishëm mes të rinjve dhe shumë të rinjve ka pasoja edhe në shoqërinë e të rriturve dhe gjeneron një konflikt që pengon përvojën zhvillimore-edukative.
Revolucioni i algoritmeve
Ndër revolucionet e mëdha të erotizmit dhe seksualitetit, nuk mund të mungojë përvoja moderne par excellence: interneti dhe mediat sociale. Nga njëra anë, shpërthimi i teknologjive të reja ka lejuar përforcimin e një vizioni modern dhe fije-fije të seksualitetit, nga ana tjetër fsheh një spektër arkaik, i cili frikëson dhe lidh dyfish me stereotipet seksuale të së shkuarës. Është revolucioni i algoritmeve. Në kuptimin që shkrimi dhe ndarja e çështjeve edukative-trajnuese mbi erotizmin dhe seksualitetin përfshin një përballje të drejtpërdrejtë me kodet e krijuara ad hoc nga shkencëtarët kompjuterikë, të cilët përpiqen në çdo mënyrë të pengojnë shkeljen e “ndjenjës së modestisë”. Edhe për profesionistët e sektorit, të cilët vendosin të shpalosin një vizion të qartë dhe edukativ të seksualitetit, zbatohet bllokimi i përmbajtjeve “të ndaluara”. Megjithëse interneti lindi me idenë e ndarjes dhe lejimit të një kulture dijeje që është e menjëhershme dhe brenda mundësive të një smartphone, për të gjithë dhe gjithmonë e përditësuar, në realitet, kur bëhet fjalë për seksin, qoftë edhe vetëm fjala. “seksi” rrezikon të bllokohet dhe bashkë me të edhe përmbajtja e shprehur dhe gjithashtu autori .
Trajnimi në seksologji: puna në progres
Edhe seksologjia si një disiplinë ende e pa njohur në nivel kombëtar propozon transformime të rëndësishme në fushën e arsimit. Nëse dikur trajnimi u drejtohej ekskluzivisht mjekëve dhe psikologëve, sot duket se është i orientuar drejt proceseve arsimore që përfshijnë disa profesione dhe profesionistë, por edhe njerëz thjesht kureshtarë të gatshëm për të transformuar ngërçe kulturore personale mbi këtë temë. Rëndësia e trajnimit për promovimin e një seksualiteti pozitiv, që përfshin idenë edukative nga njëra anë dhe idenë kliniko-terapeutike nga ana tjetër, garanton një hap të rëndësishëm dhe të domosdoshëm.