Pas 2 vitesh ndryshimesh rrënjësore në përqasjen tonë si njerëz ndaj teknologjisë, në epokën ‘post-covid’ jemi të ndërgjegjshëm se përveç marketingut dixhital tashmë ne po flasim për një stil të jetuari dixhital. Ju njohim me folësit e konfirmuar në Konferencën e AllWeb…
1-Pelpina Trip Trajnere Smartphone Video /Folëse/Auto
Pelpina është krijuese e videove, mësuese, folëse dhe autore ndërkombëtare bestseller. Misioni i saj është t’u japë kompanive instrumentin e duhur, njohuri dhe besim për të krijuar video për sipërmarrjen, video efektive dhe që angazhojnë audiencën. Ajo e bën këtë përmes trajnimeve online, komunikimit, coaching, këshilla të personalizuara dhe me librat e shkruar. Por, më e rëndësishmja, ajo bën shumë video. Çdo ditë ajo është para ose pas kameras (zakonisht smartfonit të saj). Për më tepër, ajo vazhdimisht shkarkon dhe teston App-et e fundit për video, duke e mbajtur një sy hapur në trendet më të fundit të prodhimit të videos.Pelpina ka studiuar ne universitetin North Texas dhe punon e jeton në Hollandë. Ajo është coach dhe trajnere për komunikimin përmes video.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
2-Pavlo Pedenko – Senior Product Manager për Wise
Ai ka punuar më parë si Menaxher për Rritje tek Preply dhe Menaxher Produkti tek MacPaw.
Krahas punës së tij të përditshme, Pavlo bashkëthemeloi fondacionin KOLO – një fondacion bamirës, që mbështet ushtrinë ukrainase. Ai është themelues i Global Hack Weekend, hakatoni më i madh në Europe. I interesuar në Edtech dhe Algoritmet.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
3- Faton Sopa – Bashkëthemelues /CEO Manaferra Inc.
Me një diplomë master në Digital Marketing aftësi të fituara për programim, Fatoni ka ndihmuar qindra biznese të rriten online që kur ishte 15 vjeç. Duke përdorur aftësinë e tij në Digital Marketing, ai ndihmon bizneset në shumë industri si, edukim, publikime, eCommerce dhe udhëtime, duke përdorur fuqinë e SEO dhe Analytics, për të krijuar vlerë për njerëzit. Në 2014 bashkëthemeloi “Manaferra”, një agjensi e specializuar në këshillat për SEO, Analytics, Digital PR dhe përmbajtje për marketingun. Ai është gjithashtu autor i podkastit “Mjeshtërimi i edukimit në marketing”.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
4- Lorenzo Cappannari – CEO & bashkethemeles i AnotheReality | ndihmon kompanitë drejt botës virtuale | autor librash & profesor
Lorenzo është një sipërmarrës, profesor dhe autor librash. Që në moshën 8 vjeçare, ai u apasionua pas programimit dhe video-lojërave, një pasion i injektuar nga babai i tij. I diplomuar me vlerësimet më të larta në Administrim Biznesi, karriera e tij nisi në Departamentin e Marketingut dhe Shitjeve në koorporatën e elektroshtëpiakeve “Indesit”. Si menaxher i profilit të lartë Lorenzo ka shëtitur botën duke drejtuar degë të ndryshme të kompanisë. Gjatë punës në Amerikën Latine Lorenzo u prezantua rastësisht me shpikjen e “Google Glass”, size, të cilat kanë të injektuara teknologjinë. Sipas tij, kjo do të ishte e ardhmja.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
5-Fredrik Haren – eksplorues i kreativitetit. Folës mbi Inovacionin & Kreativitetin. Autor librash.
Mamaja ishte mësuese, ndërsa babai muzikant. Kombinojini këto të dyja dhe do t’ju dalë një folës profesionist. Kështu e nis historinë e tij Fredrik Haren, një sipërmarrës, autor librash dhe folës në mbi 200 evente në mbarë botën. Në vitin 1993, Fredrik u prezantua për herë të parë me internetin dhe fuqinë revolucionare të tij. Më pas, në 1995 dorëzoi temën e tij të diplomës me titull “Interneti dhe Marketingu”, i cili më pas u shndërrua në një libër, ndër të parët në Suedi me këtë tematikë. Fredrik iu bashkua një kompanie interneti, ku më vonë u bë 20% zotërues i saj dhe arriti ta zgjeronte, duke e shndërruar nga një kompani me 1 punonjës në 60 të tillë brenda pesë vitesh. Ai u bë folës profesionist në moshën 27 vjeçare. Sot ka mbi 25 vite eksperiencë mbi supe. Ai ka ndarë skenën me personalitet si Richard Branson, Seth Godin dhe Marcus Buckingham në më shumë se 2000 fjalime në 70 vende të botës.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
6- ZINEB LAYACHI – themeluese RAISE THE RUNWAY | BashkëThemeluese PitchSLAP – Get your investor pitch checked | Brand Champion Metrics
Zineb Layachi është një nga personalitetet më të njohura në fushën e marketingut, shitjeve dhe eksperte në çështjet e eksperiencave të konsumatorit dhe marketingut. Ajo është trajnere në fushën e lidershipit dhe komunikimit. Ajo është bashkëthemeluese e “PitchSLAP”, një biznes i cili jep udhëzime për startup-et e teknologjisë për t’u siguruar që bizneset e mira të mos mbeten të pafinancuara, vetëm sepse ata bëjnë një prezantim të keq të idesë së tyre. Motoja e Zineb është “Fillo atëherë kur nuk ndihesh gati” dhe ajo i sugjeron kompanive t’u kushtojnë vëmendjen maksimale klientëve të tyre. Në fund të fundit, njerëzit blejnë nga njerëzit. Layachi është autore podcast-esh dhe ofron njohuritë e saj për sipërmarrës kudo në botë.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
7- Sander Duivestein është folës i sapo konfirmuar në konferencën e AllWeb në Tiranë.
Ai është një folës, vëzhgues i vëmendshëm i trendeve, sipërmarrës interneti, autor librash, këshilltar dhe kolumnist për ndikimin e teknologjisë digjitale tek njerëzit, kompanitë dhe shoqëria jonë. Ai është gjithashtu një mysafir shumë i kërkuar në programe të ndryshme radiotelevizive. Sander punon për Institutin Ndërkombëtar të Kërkimit “Sogeti” dhe është autori i librit: Real Fake – Duke luajtur me Realitetin në Epokën e AI, Deepfakes dhe Metaverse. Për shkak të pandemisë, ne jemi katapultuar në të ardhmen. Ajo që ishte planifikuar për vitin 2030 është realizuar tashmë në vitin 2020. Si rezultat, ne e përjetojmë gjithnjë e më shumë botën nga prapa ekraneve tona. Deepfakes, lajme të rreme, teori konspirative dhe realitete alternative të propaganduara (të tilla si ato të promovuara nga media shtetërore ruse në luftën me Ukrainën) përfaqësojnë anën negative të kësaj tendence.
Nga ana tjetër, shohim si pozitive mjete si Zoom dhe MS Teams, që na lejojnë të luajmë vetë me realitetin. Në këtë mënyrë ne mund të manipulojmë me lehtësi planin dhe sfondin e mjedisit tonë, për të krijuar një histori të re. Nga nevoja, përfunduam në një botë, ku kanë lindur Gjenerata Z dhe Alfa. Ata janë të dy breza që nuk e kanë jetuar kurrë epokën para internetit. Ata nuk bëjnë asnjë dallim midis fizikes dhe digjitales. Për ta, të dyja botët rrjedhin pa probleme në njëra-tjetrën dhe kjo ndryshon rregullat e lojës që luajmë me njëri-tjetrin çdo ditë. Kompanitë e mëdha të teknologjisë e nënvizojnë këtë. Facebook, që atëherë e ka riemërtuar veten Meta. Microsoft së fundi bleu kompaninë e lojërave Activision Blizzard për 68.7 miliardë dollarë dhe Apple do të lëshojë një realityOS në fund të këtij viti.
Në prezantimin e tij “Real Fake”, Sander Duivestein shpjegon se cilat janë rregullat e reja të Metaverse, çfarë mund të mësojmë nga Gjenerata Z dhe Alfa dhe çfarë ndikimi ka në ekonominë dhe shoqërinë tonë. Sander sjell të dukshme kulturën aktuale të internetit që po përcakton gjithnjë e më shumë mënyrën se si luajmë, jetojmë dhe punojmë. Roblox, Animal Crossing, Fortnite, Cryptopunks, Dogecoin, Bored Apes, Tiktok, Ëeb3, NFTs, pronësia digjitale, ndikuesit CGI, njerëzit virtualë, deepfakes, realiteti virtual dhe i shtuar, ekonomia e krijuesit dhe metaverset janë koncepte që ai diskuton.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
8- Matt Desmier, folës në AllWeb
Një kuriozitet i pashtershëm, një e qeshur karakteristike dhe stili unik i veshjes janë tre veçoritë kryesore të Desmier, por është aftësia e tij si strategjist që e dallon atë nga kolegët e tij. Matt Desmier do të jetë folës në konferencën e marketingut digjital me 2 Nëntor. I trajnuar fillimisht si një dizajnues (përpara se të kuptonte se veçoritë e tij shtriheshin diku tjetër), Matt është i aftë të implementojë qasjen e dizenjimit të mendimit, për t’i ndihmuar bizneset të kuptojnë pozicionimin, mesazhet dhe motivet e audiencës së tyre, dhe ai përdor këto mjete për të ndihmuar markat autentike që të evolojnë. Një folës publik me mjaft eksperiencë dhe lehtësues trajnimesh, ai ka krijuar programe për firma të tilla si Saatchi & Saatchi, Vice, Hearst Publishing dhe qeverinë e Malit të Zi, duke eksploruar tema nga marka, kultura deri tek inovacioni. Së fundmi, ai i është bashkuar skuadrës së mirënjohur në Universitetin e Bournemouth dhe po përdor perspektivën e tij të freskët për të forcuar marrëdhëniet mes institucionit dhe disa organizatave publike edhe private.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
9- Fjona Cakalli Themeluese Tech Princess
Ajo është, influencuese e teknologjisë, prezantuese televizive, por edhe kryeredaktore dhe sipërmarrëse dixhitale, Fjona Cakalli lindi në Tiranë në vitin 1987 në një familje të balerinëve të parë të Operas, ku ajo merrte çdo ditë një frymë pasioni për artin dhe argëtimin, më pas mbërriti në Itali kur ajo ishte katër vjeç.
E pasionuar që nga fëmijëria pas videolojërave, në vitin 2011, ajo krijoi Games Princess, uebsajtin e parë italian të dedikuar për videolojërat dhe i menaxhuar ekskluzivisht nga vajzat; në vitin 2013, ajo i dha jetë TechPrincess për t’i sjellë njerëzit më afër botës së teknologjisë duke e shpjeguar në fjalë të thjeshta. Në vitin 2014 ajo hapi një kanal në YouTube, Driving Fjona, ku fliste për makinat. Në vitin 2019, ajo bashkëthemeloi TechDream, një agjenci krijuese që merret me marketing dhe komunikim. Për më tepër, Fjona kryen me shkathtësi prezantimet e ngjarjeve online dhe offline, bashkëpunimet televizive dhe radiofonike. Në prill, asaj iu besua drejtimi i eSerie A TIM | eFootball PES 2021, kampionati i parë zyrtar i esports nga Lega Serie A.
10- Nemanja Zivkovic – themelues dhe CEO i Funky Marketing
Një kompani që kombinon kërkimin dhe strategjinë me kreativitetet për të ndihmuar kompanitë e teknologjisë B2B të zhvillojnë kërkesën për mënyrën se si blerësit blejnë tani. Marketingu B2B bëhet ndryshe. Me pak funk. Ai është një mikpritës i Funky Marketing Show dhe bashkë-themelues i NS Business Talks, një komunitet profesional rrjetesh dhe një fans i madh i Motown, GTA dhe muzikës fantastike në përgjithësi).
Nemanja ka gati një dekadë punë në marketing dhe zhvillimin e biznesit dhe përvojë të avancuar në krijimin e strategjive të suksesshme të marketingut, arritjen e qëllimeve dhe ndërtimin e ekipeve me performancë të lartë për klientët ndërkombëtarë dhe vendas nga shumë industri dhe fusha.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
11-Robert Petković
Ka më shumë se 25 vjet përvojë në gjithçka që lidhet me internetin. Ai mund të japë njohuri të dobishme, kështu që bisedat e tij lidhur me të dhënat janë gjithmonë një shfaqje e mirë. Ai ka qenë pjesë e disa konferencave të AllWeb si folës dhe çdo herë ishte një sukses më vete! Me kërkesë popullore ai do të kthehet, edhe një herë!
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
12-Dancho Dimkov
Dancho Dimkov është i frymëzuar nga rritja. Rritja e njerëzve, kompanive, marrëdhënieve dhe bizneseve. Duke ndarë energjinë, njohuritë dhe kuriozitetin e tij kudo ku përfshihet, atij i është dhënë mundësia ta bëjë këtë gjatë gjithë karrierës së tij, duke i bërë gjërat të rriten. “Ndihmoni organizatat të rriten me njerëz dhe aftësi, sipërmarrësit për të ndërtuar vende tërheqëse për të punuar dhe për të ndihmuar punonjësit të zhvillojnë dhe përmirësojnë pikat e tyre të forta. Unë gjithmonë përpiqem të shoh se çfarë është në këndin tjetër dhe besoj se është sport, me shume se sfide, të mendosh dhe bësh gjërat ndryshe.
Aventura e tij profesionale nisi në vitin 2008, kur nisi agjencinë e parë të marketingut celular në Ballkan, AdvertSMS, e cila i solli shumë njohje, duke përfshirë Global Innovator për vitin 2009, si dhe mundësi si folës, i ftuar në forumet e inovacionit dhe sipërmarrjes në Brazil, Indi, Finlandë. Për 10 vite ai u zhvillua si Konsulent i Lartë Biznesi, duke ndihmuar bizneset fillestare të kenë sukses.
“Si një konsulent i lartë biznesi dhe një sipërmarrës serial, nuk është detyra ime vetëm të drejtoj startup-et dhe bizneset në rrugën drejt prosperitetit. Është detyra ime si sipërmarrës krenar I BizzBee Solutions – tw ofrojmë zgjidhje të plota nga koncepti në treg. Ne kombinojmë shërbime të shumta në një zgjidhje të fuqishme, duke zbutur rrugën drejt suksesit”.
Ai është i apasionuar për të ndihmuar bizneset e vogla dhe vizionarët të sfidojnë statistikat e dështimit, duke sjellë në tryezë përvojën dhe ekspertizën e tij. Ekipi i tij prej mbi 30 ekspertësh të brendshëm u shërben mbi 300 klientëve, një numër që po rritet çdo ditë.
Blini biletën tuaj: https://allweb.al/tickets/
AllWeb i tejkalon pritshmëritë, duke ndikuar në skenën shqiptare të biznesit dixhital, marketingut dhe Inovacionit me përmbajtje cilësore të ofruar nga folës nga skena Ndërkombëtare/Rajonale dhe vendase. Që nga viti 2012, në skenën e AllWeb (Maqedoni & Shqiperi), janë ngjitur më shumë se 100 prezantues, nga kompani ndërkombëtare si: Google, The Coca-Cola, T-Mobile, McDonald`s, The Drum, Escape Studio, Manifest Social, Executive, GroupPRPepper, Publicis, Rinkya, Grouper, 404 Agency, McCann, Erickson, Httpool, Cedevita, NewMoment, PressClipping, Scholz and Friends, Mobius, Inteligencr, TopShop (Studio Moderna) Digitalizuj.me. Disa prej folësve kanë konfirmuar pjesëmarrjen dhe kane publikuar në web faqen e posaçme për eventin në Shqipëri: www.allweb.al
Ky aktivitet organizohet në bashkëpunim me programin Tirana European Youth Capital 2022 me mbështetjen financiare të Kongresit Kombëtar të Rinisë në bashkëpunim me Bashkinë e Tiranës.
Për më tepër informacione kontaktoni me:
Gerti Boshnjaku, në +355 67 20 11 531 ose [email protected]