Gjermanët gëzojnë një stereotip në publikun ndërkombëtar se ata janë të organizuar dhe të saktë, gjë që, të paktën, shkakton tallje në masën e pasagjerëve që presin në stacionet e trenave në të gjithë Gjermaninë për trenat që vonohen ose nuk shfaqen fare.
Nga ana tjetër, duket se thënia “e saktë si një orë zvicerane” ka një bazë më të fortë në realitet.
Këto ditë, publiku mësoi se Hekurudhat Federale të Zvicrës (SBB) nuk llogarisin vërtet në përpikmërinë e kolegëve të tyre gjermanë, ndaj mbështeten gjithnjë e më shumë në forcat e tyre. Në fakt, trenat e shpejtë nga Gjermania vonohen shumë shpesh, gjë që i vë në telashe pasagjerët gjatë ndërrimit të trenave dhe për këtë arsye zviceranët po prezantojnë lidhje të reja.
Siç konfirmuan SBB dhe Deutsche Bahn (DB), telashet janë aq të mëdha sa treni i shpejtësisë së lartë ICE 71 nga Hamburgu në Chur, Zvicër, nuk do të funksionojë më as në Zvicër. Në vend të kësaj, ai do të shkojë në stacionin në Bazel për të shërbyer si zëvendësim për trenat e tjerë gjermanë që mbërrijnë me vonesa të gjata, transmeton Deutsche Welle.
“Në muajt e fundit, përpikëria e trenave që vijnë nga veriu i Gjermanisë në Zvicër nëpërmjet Bazelit është ulur,” tha një zëdhënëse e SBB.
Vetëm 40 për qind e trenave mbërrijnë në kohë ose me vonesë jo më shumë se pesë minuta. Një e pesta është më shumë se pesëmbëdhjetë minuta vonesë. Dhe këtu lind telashet: në qendrën e rëndësishme hekurudhore të Bazelit, trenat që vonohen më shumë se një çerek ore humbin “slotin” e tyre, domethënë një vend në shina që është i rezervuar për një periudhë të caktuar kohe. Është një dhimbje e madhe për pasagjerët që mund të humbasin trenin e tyre të ardhshëm për shkak të tij.
Lajmi i mirë për ata që udhëtojnë për në Zvicër është se të paktën atje (pothuajse të gjithë) trenat funksionojnë si orar: në tetor, 91 për qind e trenave vonuan më pak se tre minuta dhe pasagjerët mbërritën në kohë për 98.9 për qind të transfertave.
Në DB, megjithatë, thonë se janë penduar për një situatë të tillë. DB, sipas planit të qeverisë aktuale gjermane, duhet të bëhet deri tani transportuesi më i rëndësishëm në vend si pjesë e “agjendës së gjelbër”. Në tre vjetët e ardhshëm shteti duhet të investojë 45 miliardë euro në rrjetin hekurudhor dhe 49 miliardë të tjera në forcimin e trafikut rajonal.
Deri në fund të dekadës, synimi është të dyfishohet numri i pasagjerëve: 300 milionë në muaj në rrugët e largëta dhe pesë miliardë në trafikun rajonal.
Por mos besueshmëria është një nga pikat më të dhimbshme të hekurudhave gjermane. Vitin e kaluar mesatarisht çdo tren i katërt vonohej dhe duhet theksuar se si “vonesa” llogariten vetëm ata më të gjatë se gjashtë minuta.
Këtë korrik, vetëm 60 për qind e trenave me shpejtësi të lartë arritën në destinacionin e tyre në kohë.
DB i ka vendosur vetes synimin që të paktën tetëdhjetë për qind e trenave të mos vonohen, por ende nuk është as afër kësaj.
Së fundmi gazeta Wirtschaftswoche ka publikuar një analizë të detajuar të arsyeve të vonesave. Si tre më të rëndësishmet, gazeta thekson punimet në hekurudhë, automjetet e vjetruara dhe mungesën e personelit.
Burimi: GAZETA.MK