Xiaomi vë në shënjestër Apple

February 11, 2022
1 minut lexim

Një plan i ri ambicioz që do ta shohë Xiaomi të parakalojë Apple dhe të bëhet prodhuesi i dytë më i madh në botë dhe brendi Kinez më i madh u bë publik nga kompania.

Lajm vjen pas raportimeve se shitjet e iPhone 13 në Kinë arritën nivele rekord në tre mujorin e fundit të 2021.

Xiaomi doli në skenën botërore të smartfonëve duke u bërë “Apple i Kinës” duke shitur produkte me çmim të ulët dhe vlerë të lartë.

Kompania shiti telefoni dhe tabletë Mi me një ndërfaqe Android që ngjan së shumti me iOS, e madje kopjoi edhe materialet e marketingut të Apple.

Ish dizajneri i Apple Jony Ive nuk e pëlqeu faktin se Xiaomi kopjoi në mënyrë të pamëshirshme dizajnin e iPhone X. Të njëjtën gjë bëri edhe me iPad Mini.

Ndërsa kompania sot ka shkuar përtej kopjimit të Apple, CEO i kompanisë Lei Jun beson se tani mund të luftojnë me Apple.

Këtë do ta bëjë duke u përqendruar në segmentin e lartë të smartfonëve një konkurrencë që Lei e përshkruan si “luftë mes jetës dhe vdekjes.”

Në tre vitet e ardhshme Xiaomi synon të hapë mëse 20 mijë dyqane të reja dhe të konkurrojë me Apple në produkte, eksperiencë si dhe të bëhet brandi më i madh Kinez i segmentit të lartë. /PCWorld Albanian

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Biden zhbllokon një pjesë të rezervave afgane

Story i radhës

Grupimit të Rithemelimit të Partisë Demokratike të Shqipërisë prof.dr.Sali Berishes

Të fundit nga

Albert Dabiqaj “Ylli i Javës” 

Federata e Futbollit të Kosovës dhe sponsori i Superligës, Albi Mall, vazhdojnë të ndajnë çmimin “Ylli i Javës”. Ky çmim për javën e 14-të në Albi Mall Superligë i është ndarë futbollistit
ShkoLartë