Supermarketet në Mbretërinë e Bashkuar po vendosin kamera për të gjetur moshën e blerësve të alkoolit

February 3, 2022
1 minut lexim

Zinxhirët e mëdhenj të supermarketeve në Mbretërinë e Bashkuar kanë filluar testimin e një sistemi të automatizuar të verifikimit të moshës, për të ulur kohën që stafi kontrollon moshën e personit që blen alkol.

Gjatë testimit do të përdoren kamera që mund të vlerësojnë moshën e çdo klienti. Kamerat  janë pjesë e një testi të teknologjive të Home Office për të ndihmuar në shitjen e alkoolit.

Rrjetet e supermarketeve Asda, Co-op dhe Morrisons po instalojnë sistemin në disa dyqane.

E njëjta teknologji përdoret tashmë në dyqanin pa arka të rrjetit të supermarketeve Aldi në Londër. Nëse klientët pranojnë, kamera do të gjej moshën e tyre, duke përdorur algoritme të trajnuara në një bazë të dhënash të fytyrave anonime raporton gazetarja Jane Wakefield e “BBC-së”. Nëse vendos se janë nën 25 vjeç, ata do të duhet t’i tregojnë një kartë indetiteti një anëtari të stafit. 

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

BE-së, madje edhe SHBA-së: Për serbët në Kosovë vraponi pa ndërprerë, por nuk iu shkon fare mendja për shqiptarët në Serbi

Story i radhës

Vendet që do të mbesin pa rrymë sot dhe orari i ndërprerjeve

Të fundit nga

Përse macet flenë dy të tretat e jetës?

Jeta e maceve shtëpiake përbëhet nga katër aktivitete – loja, gjuetia, ngrënia dhe gjumi. Pasi kanë prejardhjen nga macet e egra, kjo në ambient të hapur ka plotësisht kuptim, sepse janë grabitqare
ShkoLartë