Spotify në gjurmët e Instagram me integrimin e NFT-ve

May 17, 2022
1 minut lexim

Krahas këngëve dhe lista të luajtjes, muzikantët mund të përdorin profilin e artistit në Spotify për të promovuar mallra komercialë apo data koncertesh.

Së shpejti këto profile mund ti përdorin për të promovuar edhe NFT. Platforma ka filluar të testojë galeritë e NFT, një funksionalitet që është bërë i disponueshëm për një numër të kufizuar përdoruesish.

Duke klikuar mbi një NFT të shfaqur në profilin e një artisti mund të shikoni versionin e madhe të saj. Nëse klikoni “See More” atëherë automatikisht ridrejtoheni tek listimi i NFT-së në fjalë në OpenSea ku edhe mund ta blini.

Vetë kompania e konfirmoi testimin me një numër të vogël artistësh. Testimet vinë në një kohë kur Instagram vendosi të integrojë NFT-të.

Të dhënat nga NonFungible dhe WSJ zbulojnë se shitjet e NFT-ve kanë rënë me 92% krahasuar me nivelet rekord të Shtatorit. Edhe numri i portofolëve aktivë të NFT-ve ka rënë me 88%. /PCWorld Albanian

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

BBC: Putin merr vendime ushtarake në Donbas

Story i radhës

Bastisje në Shkup, arrestohet një diler droge

Të fundit nga

Видеолотарија Касинос Австрија спонзор на кошаркарски клуб Струмица

Видеолотарија Касинос Австрија со нова спортска поддршка, како дел од нашата визија за модерна и општествено одговорна компанија. Со задоволство споделуваме дека сме спонзор на кошаркарскиот клуб Струмица. Видеолотарија Касинос Австрија во

Gresa, Rovenës: Na ofendove dhe na bullizove

Debat mes Rovenës dhe Gresës ka pasur edhe mbrëmjen e djeshme. Gresa akuzoi Rovenën për ofendime dhe bullizëm ndaj saj dhe banorëve. “Na fyeve, na ofendove na bullizove, kështu fol ti”, i
ShkoLartë