Po gomat në dimër? Rekomandohet që të mos zgjidhni domosdoshmërisht vlerën e specifikuar në udhëzime, por pak më të lartë.
“Duke qenë se ka luhatje të theksuara të temperaturës në dimër, nuk mund të dëmtohet nëse ushtroni pak më shumë presion në goma sesa kërkon prodhuesi”, shpjegon Stefan Ehl, ekspert i automjeteve në organizatën profesionale KÜS.
Luhatjet prej dhjetë gradësh mund të ndryshojnë presionin e gomave me 0.1 bar, sipas ekspertëve.
“Kur temperaturat ulen, bie edhe presioni. Meqenëse temperaturat e jashtme janë zakonisht më të ulëta në dimër, nuk do të jetë e dëmshme të rritet vlera me një ose dy shifra dhjetore”, thonë ata.
Nëse një gomë fryhet në 2 bar në një temperaturë të jashtme prej 20 gradë Celsius, ajo mund të bjerë në 1.8 bar në temperatura rreth pikës së ngrirjes. Pra, nëse presioni është rritur më parë në 2.2 bar, ju jeni në rrugë me presion ideal të gomave në temperatura të ulëta.
Në përgjithësi, nuk ka asnjë të keqe t’u shtoni gomave pak më shumë ajër sesa rekomandohet.
Një presion pak më i lartë zvogëlon sipërfaqen e kontaktit të gomës, dhe kështu rezistencën e rrotullimit. Kjo zvogëlon konsumin e karburantit dhe konsumimin e gomave.
Burimi: botasot.info