Duke bazuar analizën e tij në kohët e dërgesave të zvogëluara nga faqja e porosive të Apple, analisti Ming-Chi Kuo beson se Apple po përjeton një kërkesë më të ulët për modelet e avancuara të iPhone 16 dhe shitje më të larta për iPhone 16 standard, së bashku me iPhone 16 Plus.
Ndërsa këto pretendime bazohen vetëm në kërkesën fillestare, Kuo pohon se Apple ka shitur rreth 37 milion njësi gjatë fundjavës së parë të daljes në treg të iPhone-it të ri.
Ai thotë se kjo është një rënie prej 12.7% krahasuar me debutimin e linjës iPhone 15.
iPhone 16 Plus, i cili fillon me një çmim prej 899 dollarësh, është rritur me 48% krahasuar me iPhone 15 Plus të vitit të kaluar, pavarësisht se e gjithë linja e re ka ruajtur të njëjtat nivele çmimesh.
Shitjet fillestare të iPhone 16 standard janë rritur me 10% krahasuar me fundjavën e debutimit të iPhone 15, shkruajnë mediat e huaja.
Ndërkohë, iPhone 16 Pro, me një çmim fillestar prej 999 dollarësh, ka pësuar një rënie prej 27% krahasuar me vitin e kaluar, ndërsa Pro Max — që fillon me 1199 dollarë — ka rënë me 16% sipas krahasimit të Kuo-s.
Një faktor që mund të ndikojë në ekuacionin e porosive fillestare është fakti që të gjitha modelet do të marrin funksionet shumë të përfolura të Apple Intelligence ndërsa ato do të implementohen gjatë muajve të ardhshëm.
Fakti që një nga funksionet kryesore të iOS 18 nuk do të jetë i disponueshëm me njësitë e reja, por do të prezantohet me faza gjatë pjesës tjetër të vitit 2024 dhe fillimit të vitit 2025, mund të jetë gjithashtu një faktor ndikues.
Megjithatë, entuziazmi i fortë për modelin Plus, së bashku me reduktimin më të vogël të shitjeve të Pro Max, tregon se shumë prej atyre që e blejnë herët ende preferojnë iPhone-t me madhësi më të madhe.
Kuo beson se Apple ka dyfishuar përafërsisht prodhimin e modelit fillestar iPhone 16 Pro Max krahasuar me iPhone 15 Pro Max, duke përgatitur rreth 6 milionë njësi përpara debutimit.
Apple zakonisht nuk i diskuton shifrat e sakta të shitjeve, dhe është ende herët për të thënë nëse kërkesa do të vazhdojë me të njëjtin ritëm, apo do të ndryshojë ndërsa modelet e reja të iPhone bëhen të disponueshme në dyqane.
Sezoni i ardhshëm i festave pritet të luajë një rol të rëndësishëm në kërkesën e hershme për të gjitha modelet e reja të iPhone.
Përzierja e modeleve më të shitura zakonisht ndryshon deri në fund të tremujorit të parë fiskal të Apple.
Burimi: botasot.info