Kuptimi i reflektimit filozofik

min lexim

Ky artikull ka të bëjë me rëndësinë e reflektimit filozofik si një instrument i rëndësishëm në menaxhimin e rrezikut. Fillimisht e konsideroj detyrën e ndërlikuar të menaxherit… dhe më pas realitetin, i cili është shumë më i ndërlikuar. Më pas tregoj se ku mund ta strukturojë këtë kompleks reflektimi filozofik dhe jap një shembull për këtë.Menaxherët janë individë që janë pjesë e një organizate dhe përballen me kompleksitetin, dinamikën dhe dilemat e një organizate.Ata janë qenie shoqërore me ndjenja, aftësi mendore dhe një pikëpamje të caktuar njerëzore-botë-organizative.Në varësi të madhësisë së organizatës, menaxherët merren në një masë më të madhe ose më të vogël me strukturën dhe kulturën e një organizate, si dhe me aspektet sociologjike, hierarkike, ligjore, ekonomike dhe etike.Menaxherët janë përgjegjës për përmbushjen e afateve dhe mbikëqyrjen e cilësisë.Ata shikojnë tregun dhe monitorojnë sistemet, proceset dhe procedurat. Ata gjithashtu përballen me politikën e brendshme dhe të jashtme, konkurrencën, motivet e fitimit dhe janë përgjegjës për zhvillimin e njohurive, produkteve apo shërbimeve.Menaxhimi i një organizate do të thotë gjithashtu; të qenit i përgjegjshëm, duke negociuar, kuptuar, parë dhe zhvilluar vizionin.Në varësi të kompleksitetit të organizatës, ‘menaxhimi’ nuk është një detyrë e lehtë dhe kërkon mjaft njohuri dhe përvojë psikologjike, sociale.

Haridimous Tsoukas shprehet në artikullin ‘Çfarë është menaxhimi? se ‘menaxhimi’ ka një sërë karakteristikash që varen reciprokisht dhe kontekstin dhe përbëhen nga: planifikimi, organizimi, udhëheqja dhe kontrolli.Marrja në konsideratë e planeve dhe marrja e zgjedhjeve në një organizatë nuk janë elementët e vetëm që përcaktojnë një rezultat.Rreziqet dhe kërcënimet e paparashikuara gjithashtu luajnë një rol.Dështimi dhe zhgënjimi janë pjesë e ekzistencës… dhe realiteti edhe më i gjerë.

Shumë menaxherë ende kanë iluzionin se ata e dinë saktësisht se si ndodh veprimi njerëzor dhe se ata kanë një përfaqësim të qartë të realitetit. Kjo rezulton të jetë mjaft zhgënjyese në praktikë.Realiteti është i padisiplinuar dhe karakterizohet nga të ashtuquajturat aspekte të ndryshme të qenies; fizike, biologjike, psikologjike, ligjore, etike etj.Për më tepër, ka ndryshueshmëri dhe qëndrueshmëri (relative), e cila ushtron ndikimin e saj në fushën e menaxhimit (riskut) dhe organizimit.Praktika organizative gjithashtu ka ndryshuar në mënyrë të konsiderueshme në shekullin e kaluar si rezultat i zhvillimeve teknologjike dhe sociale.Struktura, kultura dhe identiteti i organizatave globale fleksibël po ndryshojnë vazhdimisht.Efektet direkte dhe indirekte (negative) të veprimeve të subjekteve, ekipeve dhe punonjësve fleksibël vështirë se mund të parashikohen me kohë.Gjithashtu duket më shumë se një herë se racionaliteti i menaxhimit, në kombinim me irracionalitetin, modën e menaxhimit dhe metaforat organizative, prodhon fenomene ose produkte të paqarta.

Kur kjo shoqërohet me gjuhë të paqartë ose joshëse dhe mungesë njohurish, përfaqësimi dhe interpretimi i realitetit nuk është i mjaftueshëm dhe konfuz.Mundësia e keqkuptimeve, konflikteve, rreziqeve dhe kërcënimeve rritet ndjeshëm.Nëse, rrjedhimisht, rreziqet dhe kërcënimet nuk njihen, mund të ndodhin dëme të konsiderueshme (emocionale) dhe mund të rrezikohet integriteti i organizatës, njerëzve dhe sistemeve.

A mund të nënkuptojnë 2500 vjet filozofi dhe reflektim perëndimor si një histori zbulimesh interesante, interpretimesh të realitetit, krijimit të vlerave diçka në fushën e menaxhimit (riskut) dhe organizimit?

Reflektimi filozofik mund të kontribuojë për të parë përmes retorikës politike, argumenteve të këqija, mashtrimit, gjuhës së mjegullt, shantazhit emocional ose formave të fshehjes.Ajo mund të na ndihmojë të sqarojmë gjërat duke analizuar fjalët dhe konceptet e gjuhës në të cilën mendojmë.Në fushën e menaxhimit dhe organizatave, reflektimi filozofik mund të ndihmojë në zgjidhjen e enigmave që kanë lindur si rezultat i komunikimit dhe interpretimit të dobët, disonancës njohëse, pamjes në vend të së vërtetës. Reflektimi filozofik mund të jetë gjithashtu i dobishëm për t’iu përgjigjur pyetjeve që lidhen me aspektet etike të organizatave, integritetin dhe sigurinë, lirinë dhe domosdoshmërinë, tjetërsimin, rreziqet dhe kërcënimet.Të mos dish se ku të gjesh një përgjigje është një simptomë e një problemi filozofik.

Bëhet fjalë për zgjerimin e fushës së shikimit për të arritur në një pasqyrë të ndryshme, më të thellë, në mënyrë që vendimet të mund të merren me kujdes dhe në mënyrë të ekuilibruar.Filozofia është aplikimi i aftësive të të menduarit në analizimin, sintetizimin, diskutimin, kritikën, vlerësimin, vërtetimin dhe argumentimin.Si shembull i një qasjeje të tillë, merrni parasysh dallimin e mëposhtëm në pikëpamjet ose llojet e kritikave që mund t’ju mësojë reflektimi filozofik:Kritika imanente: Vëmendje i kushtohet mospërputhjeve, koherencës, mangësive brenda një koncepti, teorie ose arsyetimi të caktuar.

Kritika transcendentale: Një koncept, teori ose argument trajtohet në mënyrë kritike nga këndvështrime të tjera të ndryshme, për shembull nga një perspektivë ekonomike, ligjore ose etike. Cilat janë pikat e dobëta dhe cilat metafora luajnë një rol. Cilat pikënisje, presupozime përdoren. Është e njohur se supozimet bazë janë përdorur fare.Kritika transcedentale: Cila filozofi e jetës/pikpamja e njeriut luan një rol në konceptin e teorisë ose arsyetimit. A qëndron edhe arsyetimi kur i qaset nga një filozofi tjetër e jetës.Idetë, konceptet, teoritë apo arsyetimet nuk gjykohen vetëm për vlefshmërinë dhe dobinë e tyre nëpërmjet këtyre metodave të kritikës.Historia e filozofisë ka treguar se ekzistojnë metoda dhe qasje të shumta ndaj realitetit me të cilat ai mund të nënkuptojë diçka për interpretimin e realitetit dhe krijimin e vlerave.

Reflektimi etik filozofik mund të ndihmojë një organizatë të zhvillojë një model të përbashkët vlerash në mënyrë që rreziqet e integritetit të reduktohen dhe integriteti i njerëzve dhe i organizatës të forcohet.Në praktikën e përditshme, reflektimi filozofik mund të nënkuptojë diçka gjatë një stuhie idesh ose sesioni krijues, ku kërkohen ide, mundësi dhe mundësi të reja.Mund të përdoret gjithashtu për të menduar përmes strukturës dhe vlefshmërisë së koncepteve të vendosura, si dhe për të kuptuar rreziqet dhe kërcënimet.

Story i mëparshëm

Serbia vazhdon t’i përkrah mediet ruse të financuara nga Kremlini, pas Sputnikut edhe Russia Today nis punën në gjuhën serbe

Story i radhës

Prishtina s’i përballon ditët e ftohta, ajri bëhet i pashëndetshëm

Të fundit nga