Gjashtë detaje në meny që restorantet përdorin për t’ju bërë të shpenzoni më shumë – dhe si t’i shmangni ato

April 13, 2022
min lexim

Kushdo që përpiqet të shkurtojë shpenzimet e tij mund të vazhdojë të shpenzoj para pa e kuptuar nëpërmjet disa metodave që restorantet përdorin në meny.

Familjet që hanë jashtë ose marrin ushqim me vete mund të kursejnë para duke shmangur këto gjëra.

Ne kemi parë tashmë se si strukturat e supermarketeve na mashtrojnë të shpenzojmë më shumë – si artikujt më të lirë të vendosur në raftet e poshtme jashtë vijës së syve.

Dhe nuk janë vetëm dyqanet që ju tundojnë të shpenzoni. Restorantet për ushqim përdorin gjithashtu taktika të fshehta për t’ju marrë nga më shumë para.

Ja çfarë duhet të keni kujdes, sipas ekspertes së parave Andrea Knowles nga vouchers.co.uk, për t’u siguruar që nuk po shpenzoni më shumë sesa duhet:

Pritja

Askush nuk dëshiron të shikojë menynë për shumë kohë duke pritur për të porositur, por të jesh në pritë nga kamarieri që dëshiron të porosisë pijet tuaja menjëherë, mund t’ju bëjë të shpenzoni më shumë.

Andrea thotë: “Ndërsa një kamerier ose kameriere që kërkon porosinë tuaj për pije sapo të uleni është një shenjë pozitive e shërbimit të mirë, kjo është shpesh një mënyrë për t’ju detyruar të vendosni përpara se të keni mundësinë të shikoni kostoja e pijeve”.

Pa kohë për të kontrolluar menynë e plotë, mund të porosisni një sasi pijesh më të shtrenjtë ose të humbisni ofertat e volitshme. Vlen të kontrolloni nëse menyja është e postuar edhe ‘online’ në mënyrë që të merrni një vendim të informuar përpara se të mbërrini, ose thjesht të thoni se nuk jeni gati dhe të kërkoni më shumë kohë për të vendosur.

Mungon shenja e monedhës

Ju mund të mos e vini re këtë, por shumë meny restorantesh lënë jashtë shenjën e euros kur listojnë çmimet. “Kjo nuk është një veçori e dizajnit, është një vendim psikologjik – studimet tregojnë se heqja e shenjës shkëput numrat nga paratë, kështu që nuk ndiheni sikur po shpenzoni”, thotë ajo.

Pa simbolin e monedhës, numri ndihet i pakuptimtë, por nëse jeni të vetëdijshëm për këtë, shpresojmë se mund ta shmangni këtë mashtrim.

Paraqitja e menysë

Nuk janë vetëm paraqitjet e supermarketeve që ju tundojnë të blini më shumë – restorantet për ushqim janë gjithashtu njësoj. Dizajni i menysë mund të ndikojë në vendimet tuaja, përveç mungesës së shenjës së monedhës. Andrea thotë: “Një teknikë tjetër që restorantet përdorin në menynë e tyre është të nxjerrin në pah artikullin e tyre më të shtrenjtë duke e vendosur në një kuti”.

Bëni llogaritjen e menysë

Ofertat e menysë shpesh duken si zbritje të mëdha, por duhet të kontrolloni së pari matematikën. Andrea thotë: “Shumë klientë zgjedhin menynë e caktuar pasi duket sikur po fitoni më shumë para, megjithatë, kjo taktikë në fakt mund t’ju bëjë të shpenzoni më shumë para sesa do të kishit nëse menyja e caktuar nuk do të ishte një opsion.

Ofertat e vakteve mund të funksionojnë më lirë – por vetëm nëse i dëshironi vërtet të gjithë artikujt që ofrohen. Plus, nëse porositni më shumë se sa mund të hani dhe lini pak të shkojnë dëm, nuk po kurseni vërtet.

Numrat tek

Nuk ka asgjë më të bezdisshme sesa të kesh një pjatë të përbashkët si shkopinj djathi midis dy personave që përmban tre ose pesë artikuj. Ndërsa mund të pranoni të ndani një pjatë, në varësi të partnerit tuaj të ngrënies, në fakt është një truk për t’ju bërë të shpenzoni më shumë, pasi vetëm duke porositur dy pjata mund të merrni sasinë e barabartë të kafshimeve.

Andrea thotë: “Restorantët e dinë se kjo e bën të vështirë ndarjen midis dy personave, kështu që kjo mund t’ju inkurajojë të porosisni një tjetër, në mënyrë që të ketë një sasi të barabartë që mund të ndahet në mënyrë të drejtë”.

Vera më e lirë

“Është një fakt i njohur se shumë njerëz priren të porosisin verën e dytë më të lirë, në mënyrë që të mos duken ‘koprracë’. Megjithatë, pasi kjo është një dukuri kaq e zakonshme, saqë shumë restorante në fakt e rrisin çmimin”, thotë Andrea.

Herën tjetër që të shkoni në një restorant, shikoni më me kujdes ndryshimin në çmim midis verës më të lirë dhe verës së dytë më të lirë, thotë ajo. Ndonjëherë shishja më e lirë e verës është në fakt me cilësi më të mirë, sepse restorantet e dinë se mund të përfitojnë më shumë nga ju duke blerë të dytën më të lirë. 

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

FBK i bashkohet kampanjës në shënimin e Ditës Ndërkombëtare të Sportit për Zhvillim dhe Paqe

Story i radhës

Tensionohet situata mes Polonisë dhe Bjellorusisë, ja çfarë ndodhi në kufi

Të fundit nga

Zemra e Trump-it papritmas bën TikTok

„Sa i përket TikTok-ut, ne do ta ndalojmë atë në SHBA. Unë kam këtë fuqi. Mund ta bëj me një dekret presidencial.“ – Presidenti i ardhshëm i SHBA-së, Donald Trump (78), në
ShkoLartë