Barcelona vendos t’i ndryshojë emrin stadiumit

March 15, 2022
1 minut lexim

Barcelona dhe Spotify, shërbimi më i njohur në botë i transmetimit audio, kanë arritur një marrëveshje që kompania suedeze të bëhet partneri kryesor i klubit katalanas dhe partneri zyrtar i transmetimit audio.

Marka do të shfaqet në pjesën e përparme të bluzave të ekipit të meshkujve dhe femra duke filluar nga sezoni 2022/23 dhe për katër sezonet e ardhshme. Spotify do të sponsorizojë gjithashtu fanellat e stërvitjes duke filluar nga sezoni 2022/23 për tre sezonet e ardhshme.

Si pjesë e bashkëpunimit, për herë të parë në historinë e klubit stadiumi do të riemërtohet si “Spotify Camp Nou” .

Vizioni për partneritetin është krijimi i një platforme të re për të ndihmuar artistët të ndërveprojnë me komunitetin global të tifozëve të Barcelonës.

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Ja sa civilë në Ukrainë u evakuuan sot përmes korridoreve humanitare

Story i radhës

Pensionistët do të marrin nga 1.000 denarë në xhirollogari

Të fundit nga

ShkoLartë