Nëse është e vërtetë se “të bësh mirë është mirë për të tjerët dhe për veten tonë”, në këtë epokë të përqendruar në publikimin dhe shfaqjen e gjërave në mediat online, lind pyetja pothuajse spontanisht se deri në çfarë mase ajo që bëhet për të tjerët është në të vërtetë një qëllim në vetvete dhe një akt i thjeshtë dashamirësie dhe sa, përkundrazi, ky veprim i thjeshtë synon vëmendje, fitim ekonomik apo, madje, një fitim të matshëm në “like”.
Kjo është ajo që po shohim prej disa kohësh nga gjithnjë e më shumë influencues dhe tiktoker, të cilët shfaqen duke u angazhuar në bamirësi, teksa ndihmojnë të pastrehët ose duke paguar fatura supermarketi për dikë që është treguar i sjellshëm me ta. Por pas këtyre videove, të postuara më pas në profilet e tyre, sa përqind është realiteti dhe dëshira për të ndihmuar dhe sa është, në vend të kësaj, vullneti për të treguar veten si më i miri, më i sjellshmi?
@keenanbank “Im worried about each day” 🥺❤️ (GoFundMe Is L1VE) #kindnessmatters #homeless #helpingothers #bekind #bekind ♬ original sound – Keenan Bank
Shpesh, në fakt, në këto video përfshihen disa bashkëpunime të sponsorizuara, të cilat e kthejnë videon automatikisht në një farsë të vërtetë. Pavarësisht nga implikimet e shumta pozitive që mund të nxirren nga historia – duke supozuar se donacionet janë bërë në të vërtetë – kjo na bën të mendojmë se protagonistët e videove, ata që “ndihmohen”, nuk janë për disa tiktoker dhe influencues asgjë më shumë se “mjete” të përdorura për një qëllim dytësor.
Rrjedhimisht, këto veprime ngrenë shumë dyshime për natyrën e donacioneve të bamirësisë në epokën moderne dhe për rrjedhojë na rikthejnë te pikëpyetja e madhe: a jemi vërtet të gatshëm të bëjmë diçka për të “marrë më shumë pëlqime”? Në të vërtetë, siç dikton retorika, “bamirësia bëhet, nuk thuhet”. Nëse gjesti i bërë do të ishte vërtet nga zemra, atëherë a do të ishte i nevojshëm i gjithë ky spektakël?