5 strategji për të rritur besueshmërinë e markës tuaj

July 17, 2023
min lexim

Në botën e sotme të biznesit, imazhi i markës është gjithçka. Mënyra se si konsumatorët e shohin markën tuaj ndikon drejtpërdrejt në vendimet e blerjes, si dhe në reklamat gojë-më-gojë. Falë internetit, edhe një pjesë e reklamave të këqija mund të përhapet dhe të dëmtojë rëndë shitjet dhe reputacionin tuaj.

Besueshmëria e markës ndjek një hark shkak-pasojë. Si markë, ju bëni më të mirën tuaj për të ruajtur një reputacion të mirë përmes strategjisë, ofertave me cilësi të lartë dhe shërbimit superior ndaj klientit. Në kthim, konsumatorët, bizneset e tjera dhe motorët e kërkimit, të gjithë ndihmojnë markën tuaj të ndërtojë besueshmërinë e saj. Strategjitë më poshtë do t’ju ndihmojnë të shkoni në drejtimin e duhur:

Kuptoni natyrën e biznesit tuaj

A ju kujtohen ndërtesat e vjetra të Blockbuster? Ka qenë një kohë kur fundjava perfekte përfshinte një ‘udhëtim’ në dyqanin e videove për të marrë me qira filmin më të ri për ta parë si familje. Mjerisht, një pjesë e madhe e dyqaneve të Blockbuster falimentuan për shkak të dështimit të tij për t’u përshtatur me trendin në rritje të transmetimit dixhital.

Ndërsa nostalgjia e ka mbajtur gjallë dhe mirë kujtesën e Blockbuster, ajo gjithashtu kujtohet si një markë që nuk ja doli dot. Për të parandaluar që kompania juaj të bëhet një relike, ju duhet të qëndroni në krye të tendencave që ndikojnë në industrinë tuaj.

Shumë shembuj nga kriza Covid-19 theksojnë nevojën për t’u përshtatur me peisazhin e biznesit gjithnjë në ndryshim. Pas pandemisë, më shumë konsumatorë presin mundësi të përmirësuara të ofrimit dhe marrjes nga restorantet dhe shitësit me pakicë. Kompanitë që punojnë shumë për të zbatuar këto ndryshime dhe e bëjnë atë mirë, do të shohin rritje masive në besueshmërinë e markës së tyre.

Mësoni çdo gjë se çfarë thonë njerëzit për markën tuaj

Vetëm se nuk keni marrë një ankesë zyrtare nuk do të thotë që konsumatorët nuk flasin ende për biznesin tuaj. Njohja e asaj që njerëzit thonë për markën tuaj ju jep një hartë për të drejtuar imazhin e kompanisë tuaj në drejtimin e duhur.

Filloni duke parë review-të që klientët kanë lënë në internet. Nëse keni një faqe Google My Business, klientët mund të lënë komente që do të dalin në kërkime. Nëse biznesi juaj ka një aplikacion mobile, kontrolloni dyqanet e aplikacioneve për review-të që klientët mund të kenë lënë atje. Website të tilla si Yelp dhe TripAdvisor mund të japin gjithashtu një dritë mbi mënyrën se si biznesi juaj shikohet nga vendasit dhe udhëtarët.

Kur të mblidhni komentet, vërini në përdorim. Nuk është e dobishme të dini se klientët mendojnë se logo e markës suaj është e vjetëruar nëse nuk do të konsideroni një ndryshim. Vendosni vlerat e klientëve në fillim dhe përpjekjet tuaja do të zhvillojnë besueshmërinë në sytë e tyre.

Monitoroni metrikën e faqes tuaj

Të kesh një faqe interneti funksionale dhe tërheqëse është më e rëndësishme se kurrë. Bizneset pa një faqe në internet shpejt do të mbeten prapa dhe madje do të zhduken nga sytë e konsumatorëve të ditëve moderne, pasi ata kërkojnë marka të reja.

Sigurohuni që faqja juaj të jetë e përditësuar dhe të funksionojë në mënyrë efikase. Përvoja e përdoruesit është e një rëndësie të madhe. Nuk do të ketë rëndësi se sa e bukur është faqja juaj nëse është tepër e komplikuar ose kërkon minuta për t’u hapur. Cilësia e faqes tuaj ndikon drejtpërdrejt në mënyrën se si perceptoheni nga anëtarët e audiencës tuaj, si dhe motorët e kërkimit ku do të shfaqet biznesi juaj.

Ndjekja e disa metrikave specifike të faqes mund t’ju drejtojë në gjërat që duhet të përmirësohen. Më poshtë po ju sjellim disa nga gjërat që duhet të ndiqni në lidhje me faqen tuaj:

Bounce rate (Shkalla e kthimit). Sa vizitorë hapën faqen tuaj online dhe u kthyen menjëherë te motori i tyre i kërkimit?

Loading speed (Shpejtësia e ngarkimit). Sa kohë duhet që faqja juaj të ngarkohet?

Page depth. A lëvizin vizitorët në landing page tuaj? Nëse e bëjnë, është një shenjë e mirë që faqja juaj në internet është funksionale dhe tërheqëse.

Ka shumë metrika të tjera që mund dhe duhet të gjurmoni. Vendosni qëllime për faqen tuaj në mënyrë që të mund të grumbulloni të dhënat e duhura dhe t’i vini në përdorim sa më shpejt të jetë e mundur për të rritur markën tuaj.

Publikoni përmbajtje cilësore

Vlera e përmbajtjes në internet nuk mund të nënvlerësohet. Përmbajtja me cilësi të lartë dhe e qëndrueshme do të shtojë dukshmëri në markën tuaj dhe do të forcojë imazhin tuaj. Përmbajtja është një strategji universale që do të funksionojë për bizneset në çdo industri.

Një kompani që shet enë gatimi, për shembull, do të ketë më shumë besueshmëri tek konsumatorët nëse mban një blog gatimi që tregon si funksionojnë produktet e saj. Vizitorët e faqeve së pari do të shoqërojnë markën me receta dhe udhëzime, pastaj do të shkojnë drejt blerjes së produkteve të shoqëruara.

E njëjta strategji do të funksionojë për një kompani fintech duke dhënë këshilla financiare, një kompani marketingu që nxjerr në pah tendencat e reja të reklamimit. Përmbajtja e shkruar, audio dhe video do të shtojë vlerë në markën tuaj që konsumatorët mund t’i shoqërojnë më lehtë dhe të lidhen me to.

Përqafoni transparencën

Sekretet nuk lëndojnë askënd, derisa zbulohen. Në rastin e markës suaj, një lëvizje e gabuar mund të prishë besueshmërinë tuaj për vitet që vijnë. Kjo është arsyeja pse gjithnjë e më shumë kompani po përqafojnë transparencën si një mënyrë për të fituar zemrat e konsumatorëve.

Patagonia është një shembull i shkëlqyeshëm i përdorimit të transparencës për të përmirësuar besueshmërinë e saj. Si një kompani e veshjeve sportive në natyrë, Patagonia u ka thënë klientëve të saj se duhet të kujdesemi për tokë përmes iniciativave të gjelbra. Megjithatë, nuk u ndal këtu. Patagonia vendosi paratë e saj duke u treguar klientëve saktësisht se nga vijnë materialet e saj dhe çfarë po bën për ta bërë botën një vend më të mirë dhe më të pastër. Kjo i ka dhënë kompanisë shumë besueshmëri.

Ju dëshironi që marka juaj të jetë sinonim i të gjitha gjërave pozitive, veçanërisht seriozitetit dhe besueshmërisë. Por besueshmëria e markës nuk krijohet vetë. Filloni të bëni këto ndryshime dhe klientët do ta shohin markën tuaj më shumë sesa thjesht një logo.

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Temperatura të larta në Kosovë, këto janë këshilla që duhet ndjekur

Story i radhës

Mësuesi i ri i shkencave kompjuterike në Universitetin e Harvardit është një robot bashkëbisedues me inteligjencë artificiale

Të fundit nga

Drilon Ganiu, sekretar Gjeneral i FFM-së

Pas zgjedhjes së kryetarit të Federatës së Futbollit të Maqedonisë (FFM), Masar Omeragiq, ky i fundit në mbledhjen e mbajtur emëroi bashkëpunëtorët e tij me të cilët do të operojë në federatën më
ShkoLartë