Psikologët besojnë se përshtypja e parë e një tjetri është formuar brenda sekondave të para të takimit. Dhe nuk ndryshon shumë gjatë rrugës. Por ndonjëherë, njerëzit duan të minimizojnë kohën që kalojnë së bashku.
Këto janë disa fraza i bëjnë marrëdhëniet toksike.
“Unë nuk dua të të ofendoj, por…”
Dëshira për të forcuar vetëvlerësimin tuaj personal me koston e njerëzve të tjerë nuk është mënyra më e mirë për të komunikuar. Nëse mendoni se ka një person që ju bën këtë gjë, sigurohuni të mbroheni: gjeni argumente për të mbështetur pozicionin tuaj, por mos jini negativ.
“Dhe e di se çfarë më ndodhi?”
Theksimi i dallimeve është një mënyrë e keqe për të komunikuar. Kur flisni me njerëz (nuk ka rëndësi nëse sapo i keni takuar ata ose nëse i keni njohur për një kohë më të gjatë), është më mirë të përqëndroheni tek gjërat që ju bashkojnë.
Për shembull, nëse shoku juaj po ju thotë për diçka që është e rëndësishme për ta dhe nuk mendoni se është interesante, mos u përpiqni të tërhiqni vëmendjen duke thënë: “Sido që të jetë. A e di se çfarë më ndodhi mua? ” Kjo frazë zhvlerëson përvojën dhe emocionin e personit tjetër. Ka mënyra të tjera të sjellshme për t’i thënë dikujt që dëshiron të ndryshojë temën e bisedës.
“Unë kurrë nuk do të bleja diçka të tillë”
Të qenit kategorik është një mënyrë e shkëlqyeshme për të humbur miqtë. Kur prindërit nuk lejojnë që fëmijët e tyre të bëjnë diçka, mund të jetë në rregull (por jo gjithmonë). Por kur njerëzit veprojnë si ata janë më mirë se ose më shumë për ato që flet personi tjetër, kjo është një shenjë epërsie dhe arrogance. Kjo sjellje mund të jetë shumë qortuese.
“Unë e di se çfarë është më e mira për ty”
Një nga manipulimet më të rrezikshme është kur njerëzit përpiqen të bëjnë diçka të duket sikur ka të bëjë me kujdesin dhe dashurinë. Njerëz të tillë bëjnë përshtypje të mire, sepse duken sikur duan që ne të jemi në rregull.
“Unë të thashë!” ose “E dija!”
Nuk është kurrë kënaqësi të bisedosh me njerëz që veprojnë sikur janë më të zgjuar dhe më të mirë se ti. Të kesh njohuri për gjithçka nuk është strategjia më e mirë për ndërtimin e marrëdhënieve të forta, afatgjata.