d0b7d0bed188d182d0be d181d0bad0bed0bfd198d0b5 d182d180d0b5d0b1d0b0 d0b4d0b0 d181d182d0b0d0bdd0b5 d0b7d0bed0bdd0b0 30 61ed3a903fe92

Зошто Скопје треба да стане Зона 30?

January 23, 2022
1 minut lexim

Групата ентузијасти со цел подобро велосипедско Скопје, НА ТОЧАК, уште еднаш апелираше за намалување на дозволената брзина во градска средина, откако во тешка сообраќајна несреќа што се случи завчеравечер во близина на трговскиот центар „Сити мол“ загина 25-годишна девојка, а едно лице беше повредено.

image 157340

Во објава на Facebook, НА ТОЧАК образложија зошто цело Скопје (освен булеварите) треба да стане Зона 30 и зошто на булевар не смее да се вози повеќе од 50 км/ч.

„Возењето прилагодено на условите во населено место спасува животи, а брзината убива. Знаејќи го тој факт, ако некој свесно вози побрзо од дозволеното низ населено место, треба да одговара за убиство со умисла“, стои во објавата.

Полицијата мора да се ангажира и да ги впрегне сите човечки и технолошки потенцијали да не постои еден некaзнет што надминал 50 км/ч, апелираат од НА ТОЧАК и додаваат дека Градот мора да ги дизајнира булеварите со потесни ленти (максимум 3 метри) и помали радиуси на свртување кои одговараат на брзини до 50 км/ч, а не на брзини до 90 км/ч.

НА ТОЧАК исто така предлагаат:

  • Мерки за смирување на сообраќајот соодветни за булевари.
  • Градот мора да го изработи документот Визија Нула – стратешки документ за нула жртви во сообраќајот, за чија изработка гласаше Советот пред 1 месец.
  • Општините под итно треба да ги прогласат сите свои улици за Зона 30.
  • РСБСП и автошколите да се фокусираат со најризичните групи на возачи.
  • А обинителствата и судот да не ги третираат овие удари како несреќи!

Ако возачот возел со соодветна брзина, ќе закочел навреме и ќе се избегнел ударот или немало да биде смртоносен, велат тие и потсетуваат дека порастот на брзината експоненцијално ја зголемува шансата за фатален исход.

„Ако при брзини од  30 км/ч шансата за преживување е 90%, при 50 км/ч, шансата за преживување е 60%, при 60 км/ч се намалува на 20%, а веќе за брзини над 70 км/ч, шансата за преживување на пешак е 0%, нагласуваат од НА ТОЧАК.

 

skopjeinfo.mk

MARKETING

RENT A CAR

gjobiten 17 shofere te dehur ne territorin e spb tetove 61ed3a70ef527
Story i mëparshëm

Gjobiten 17 shoferë të dehur në territorin e SPB Tetovë

d0bfd180d0b0d0b2d0b8d0bbd0b0d182d0b0 d0b7d0b0 d0b2d0bbd0b5d0b7 d0b2d0be d0b3d180d186d0b8d198d0b0 d0bfd180d0bed0b4d0bed0bbd0b6d0b5d0bd 61ed3a99b51ab
Story i radhës

Правилата за влез во Грција продолжени за уште две седмици: И понатаму задолжителен негативен тест

Të fundit nga

afsqamarhyazeubebnbsbgcacebnyzh-CNzh-TWcohrcsdanleneoettlfifrfyglkadeelguhthahawiwhihmnhuisigidgaitjajwknkkkmkokukylolalvltlbmkmgmsmlmtmimrmnmynenopsfaplptparorusmgdsrstsnsdsiskslsoessuswsvtgtatethtrukuruzvicyxhyiyozu
ShkoLartë