​Tetë elementet më të rëndësishme të prezantimeve të suksesshme

July 13, 2022
min lexim

Posedimi i aftësisë për të dhënë prezantime të suksesshme gjeneron interes për biznesin tuaj, ju ndihmon ta shisni produktin dhe shërbimin dhe të avanconi në karrierë. Prezantimi i mirë nuk krijon boshllëqe ndërmjet jush dhe audiencës, ai është ndarje e përvojës dhe mirëkuptim reciprok. Në këtë artikull, do t’i listojmë disa nga elementet më të rëndësishme të prezantimeve të suksesshme.

Përgatitje e detajuar

Elementi i parë shumë i rëndësishëm është përgatitja në detaje e prezantimit, për t’u përputhur me nevojat dhe interesat e audiencës. Hulumtimi dhe përgatitja paraprake ju ndihmon të përshtateni me audiencën që keni, në këtë mënyrë do të jeni më afër tyre e rrjedhimisht edhe biznesi juaj do të jetë më i kërkuar.

Përgatitja e materialit

Bëjeni shprehi që materialin të cilin keni për ta prezantuar ta bëni përpara pasqyrës, duke e incizuar veten ose të kërkoni nga familja dhe miqtë t’ju dëgjojnë! Kjo ju ndihmon që të merrni mendime të menjëhershme dhe t’i largoni informacionet e panevojshme.

Hidhni karremin

Kjo është një pjesë tjetër e rëndësishme. Nëse nuk mund ta fitoni vëmendjen e publikut në fillim, nuk do të mundeni as në mes e as në fund. Fillimi është çelësi i gjithçkaje. Karremi përfshin ndonjë statistikë ose fakt interesant, thënie interesante, pyetje të rëndësishme, shaka ose ngjarje.

Strukturë e fjalimit

Të gjitha prezantimet e suksesshme kanë fillim, mes dhe fund. Statistikat e rëndësishme, paraqitja e produktit dhe ndonjë ngjarje e rëndësishme që lidhet me ju është krejt çka kërkohet për të pasur sukses.

Angazhoni audiencën

Kurdo që keni mundësi duhet ta angazhoni audiencën. Mos e lini të gërhasë! Krijoni kontakte me sy, bëni pyetje direkte, krijoni ndonjë lojë, etj.

Multimedia

Videoprezantimet ose formate të tjera mbështetëse janë shumë të rëndësishme gjatë prezantimit. Por, kujdes, nëse ato janë të mbingarkuara do ta arrini efektin e kundër te audienca. Gjithçka duhet të jetë më e pastër sa i përket teksteve, por të ketë më shumë pamje që ua lehtëson anëtarëve të publikut t’i thithin përmbajtjet.

Informacionet e kontaktit

Në prezantim përfshini edhe informatat tuaja të kontaktit, si emrin mbiemrin, numrin e telefonit, e-mailin, pozitën që keni në kompani etj. Në këtë mënyrë anëtarët e interesuar do të mund të bëjnë pyetje edhe pasi të ketë përfunduar prezantimi.

Thirrni në veprim

Thirrja për ta blerë produktin, për të qenë pjesë e grupit ose për ta pëlqyer faqen është përmbyllja më e mirë e fjalimit. Kjo madje do ta angazhojë edhe audiencën duke u lënë atyre hapësirë për të bërë edhe pyetje për gjërat që u kanë interesuar.

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Presidenti i Shri Lankës ikën në Maldive

Story i radhës

Shpërthen në flakë makina në ecje në aksin Fier-Vlorë

Të fundit nga

OJQ-të në Serbi paraqesin kallëzim penal për spiunim

Dhjetë organizata të shoqërisë civile kanë paraqitur kallëzim penal kundër personave të panjohur në BIA dhe polici për përgjimet. Kjo sipas dyshimeve se telefonat e aktivistëve dhe gazetarëve janë “infektuar” me softuerin

ChatGPT është jashtë funksioni

ChatGPT nuk po funksionon për shumë përdorues në këto momente që shkruajmë. Raportime të shumta janë shfaqur në rrjetet sociale ndërsa edhe ne mund të konfirmojmë se chatboti hapet por nuk është
ShkoLartë