Strategjia e Microsoft dhe Google për të testuar reklamat e kërkimit të AI mërzit disa marka

June 9, 2023
min lexim

Google dhe Microsoft po fusin reklama në eksperimentet e AI pa ofruar një opsion për të hequr dorë nga pjesëmarrja, një qasje që tashmë ka renditur disa marka dhe rrezikon shtyrje të mëtejshme nga industria, thanë blerësit e reklamave për Reuters. Dy gjigantët e teknologjisë po garojnë për të rinovuar motorët e tyre të kërkimit me inteligjencë artificiale që mund të prodhojë përgjigje me shkrim për pyetjet e hapura. Ky proces do të ndryshojë mënyrën se si reklamuesit arrijnë te konsumatorët përmes reklamave në rezultatet e kërkimit, një treg që vlerësohet të rritet me 10% në 286 miliardë dollarë këtë vit, sipas firmës kërkimore MAGNA.

Microsoft po teston reklamat në chatbotin Bing AI, i cili filloi të shpërndahet tek përdoruesit në shkurt, duke zhvendosur disa reklama tradicionale të kërkimit dhe duke i futur ato në përgjigjet e AI, tha kompania. Në një intervistë në maj, menaxheri i përgjithshëm i reklamave i Google, Jerry Dischler, tha se kompania e teknologjisë do të përdorte gjithashtu reklamat ekzistuese të kërkimit për të eksperimentuar me vendosjet e reklamave brenda fotografive të kërkimit të AI, një veçori e testimit të hershëm të quajtur “Përvoja gjeneruese e kërkimit” që u bë e disponueshme për herë të parë muajin e kaluar. Google tha se reklamuesit aktualisht nuk janë në gjendje të tërhiqen nga testi. Të dyja kompanitë thanë se janë në fazat e hershme të testimit të reklamave në veçoritë gjeneruese të AI dhe po punonin në mënyrë aktive me reklamuesit dhe po kërkonin komentet e tyre.

Disa reklamues janë të kujdesshëm që buxhetet e tyre të marketingut të shpenzohen për veçori që janë të disponueshme për një numër të kufizuar përdoruesish, thanë blerësit e reklamave. Reklamuesit zakonisht duan gjithashtu të kenë kontroll se ku shfaqen reklamat e tyre në internet dhe janë të kujdesshëm në lidhje me shfaqjen pranë përmbajtjes së papërshtatshme ose të papërshtatshme.

Microsoft dhe Google thanë se shiritat mbrojtës ekzistues në motorët e tyre të kërkimit, duke përfshirë listat e fjalëve kyçe të bllokuara për të parandaluar shfaqjen e reklamave në ato pyetje, do të zbatohen gjithashtu për veçoritë e tyre të kërkimit të AI. Të dy kompanitë kanë derdhur miliarda në AI gjeneruese, duke e bërë vendimtare nxjerrjen e të ardhurave nga teknologjia. Kjo ka përfshirë investime në kompani të tjera të inteligjencës artificiale, të tilla si basti miliarda dollarësh i Microsoft në OpenAI, krijuesi i ChatGPT popullor dhe aksionet prej 400 milionë dollarësh të Google në Anthropic, një konkurrent i OpenAI.

/PCWorld Albanian

BURIMI: PCWORLD.AL

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Beatrix Ramosaj shkëlqen në fustan teksa feston ditëlindjen e 29-të

Story i radhës

Qeveria kolumbiane dhe grupi rebel ELN arrijnë armëpushim gjashtëmujor

Të fundit nga

Një milionë euro ose do të largohem!

Myrto Uzuni është kthyer në një cështje te Granada. Sulmuesi shqiptar ka pasur një përplaaje me klubin për shkak të pagesës. Sipas trajnerit të Granadas, Uzuni nuk do të stërvitet me ekipin,
ShkoLartë