Në një mjedis zyre, mund të ketë disa sjellje që nuk i kuptoni se janë joprofesionale, por fatkeqësisht janë. Nuk ka rëndësi nëse zyra juaj është e vogël e me shumë persona, apo në një sallë konferencash, të njëjtat rregulla zbatohen kur bëhet fjalë për sjelljen në vendin e punës.
1. Bërja e një komenti në lidhje me pamjen fizike të një kolegu
Nuk ka rëndësi nëse është pozitive apo negative; komentimi i pamjes personale të një kolegu mund t’i vendosë ata në një pozitë të vështirë.
2. Bërja e pyetjeve personale
Krijimi i marrëdhënieve me kolegët është një mënyrë e shkëlqyeshme për t’u lidhur, por jo të gjithë janë të qetë me diskutimin e jetës së tyre personale.
3. Flirtimi
Pavarësisht se sa joshës mund të jetë personi i ri në ekipin tuaj, flirtimi i hapur është një JO e madhe. Nuk duhet ngatërruar puna profesional ;e me jetë tuaj personale.
4. Të qenit në telefonin tuaj gjatë gjithë kohës
Këto ditë vëmendja jonë po tërhiqet menjëherë në një milion drejtime të ndryshme. Ju mund të jeni plotësisht të aftë të përditësoni profilin tuaj në LinkedIn, ndërsa i uroni dikujt “gëzuar ditëlindjen” në Facebook, por mund të duket e vrazhdë nëse dikush përpiqet të tërheqë vëmendjen tuaj.
5. Ndarja e tregimeve jashtëzakonisht personale
Keni nevojë të kaloni një ditë personale për të ushqyer një ndarje të keqe apo dhimbje menstruale? Mund të tregoheni të sinqertë me mbikëqyrësin tuaj, por e gjithë zyra nuk ka nevojë ta dijë.