Shitjet globale të grupit Volkswagen janë rritur në tremujorin e parë, pasi prodhuesi gjerman i automjeteve ka përfituar nga kërkesa më e lartë për automjetet e tij elektrike.
Dërgesat janë rritur me 1,4 për qind në 2,13 milionë automjete, ku një rol të rëndësishëm ka luajtur rritja prej 3 për qind në Evropën Perëndimore dhe 4 për qind në Amerikën e Veriut, sipas një njoftimi nga VW më 9 prill, të cilin e ka transmetuar Automotive News Europe.
Grupi VW ende po mbetet pas në Kinë, ku shitjet e tij kanë rënë me 7 për qind përkundër faktit se prodhuesi i automjeteve ka ende një pjesëmarrje të fortë në tregun e motorëve me djegie të brendshme prej 22 për qind. Të gjitha markat e mëdha të grupit kanë pasur shitje më të larta në këtë tremujor, me automjetet personale VW me 5,1 për qind, Skoda me 8,2 për qind dhe Seat/Cupra me 5,9 për qind.
Ndër markat premium, shitjet e Porsche kanë rënë me 7,9 për qind, volumi i Bentley ka rënë me 4,7 për qind, dhe dërgesat e Audi kanë rënë me 3,4 për qind. Shitjet e Lamborghini janë rritur me 13 për qind. Shitjet globale të automjeteve elektrike me bateri të grupit janë rritur me 59 për qind në 216800 njësi gjatë tre muajve të parë.
Shitjet e automjeteve elektrike janë dyfishuar në Evropë me 158100 automjete dhe janë rritur me 51 për qind në SHBA me 19900 automjete, dy rajonet kyçe të shitjeve të Teslës. Megjithatë, shitjet kanë rënë ndjeshëm me 37 për qind në Kinë, me 25900 automjete, ku dominon markat lokale të udhëhoqura nga BYD.
VW është ndër prodhuesit e automjeteve që përfitojnë nga shmangia e konsumatorëve ndaj Teslës për shkak të aktiviteteve politike të Elon Musk në Evropë dhe lidhjeve me administratën e presidentit të SHBA, Donald Trump.
Burimi: botasot.info