A ka mbaruar dita tashmë dhe nuk keni bërë as gjysmën e asaj që keni planifikuar të bëni? A ju frustron kjo situatë? Sigurisht, po. Në fakt, me siguri do të gjeni se orët, ditët dhe javët kalojnë, dhe gjithçka është gjithmonë e njëjtë. Ju kurrë nuk keni kohë të mjaftueshme.
Ju nuk flini mirë
Mund të mos keni kohë sepse nuk flini mirë. Gjumi nuk është i nevojshëm vetëm për funksionimin tuaj organik, por edhe mendor. Në fakt, mungesa e pushimit cilësor shoqërohet me reduktim të mirëqenies së përgjithshme, performancës dhe produktivitetit. Në fund të fundit, nëse performanca dhe produktiviteti juaj njohës reduktohen, si mund të prisni që të jeni në gjendje të bëni gjithçka që keni planifikuar?
Ju keni një zakon të punoni në modalitetin multitasking
Nëse jeni një punëdhënës me shumë detyra, është e kuptueshme që nuk do të keni kohë, pasi kryerja e shumë detyrave mund të pengojë produktivitetin tuaj duke reduktuar të kuptuarit, vëmendjen dhe performancën e përgjithshme. Për këtë qëllim, hulumtimi ka zbuluar se kryerja e shumë detyrave ndikon në shpejtësinë dhe saktësinë me të cilën studentët e doktoraturës në farmaci identifikojnë gabimet në recetë.
Je i çorganizuar
Rrëmuja zvogëlon produktivitetin tuaj dhe shanset për të bërë gjithçka që keni planifikuar. Megjithatë, nëse qëndroni të organizuar, performanca dhe produktiviteti juaj do të përmirësohen dhe do të keni më shumë kohë për atë që ka rëndësi për ju në jetë. Pra, kaloni pak kohë duke planifikuar detyrat tuaja dhe duke i mbajtur gjërat të rregullta.
Ju keni një axhendë, por nuk i kushtoni vëmendje
Nëse nuk i rishikoni oraret dhe planet tuaja, mund të përfundoni duke humbur kohën dhe energjinë tuaj në gjëra që nuk janë më të dobishme ose të nevojshme. Në fund të fundit, kjo do t’ju bëjë të ndiheni sikur nuk keni kohë të mjaftueshme. Kjo sepse, ndërsa prioritetet tuaja kanë ndryshuar, ju jeni ende duke bërë të njëjtën gjë të vjetër, por prisni rezultate të ndryshme.
Keni vështirësi për të dhënë përparësi
Nëse nuk keni kohë për asgjë, ka shumë të ngjarë që të keni një problem të prioritizimit të aktivitetit. Kjo do të thotë se ju nuk dini si t’i klasifikoni detyrat tuaja sipas shkallës së rëndësisë së tyre ose nuk u kushtoni atyre kohën që meritojnë.