Volkswagen Polo ka përcaktuar klasën e mini gjermane në tregun botëror të automobilave.
Kloni më i lirë i Audi 50 deri më tani ka evoluar në një makinë të pavarur me karakter përmes gjashtë brezave.
“Koka jonë mbart vezë të arta, nga të cilat VW i shndërron në pula” tha në vitin 1974, inxhinieri kryesor i Audi që i përshkroi me ironi marrëdhëniet e Volkswagen sipas Audi.
VW Polo ishte vetëm një nga klonet për të cilat Volkswagen me kosto minimale në programin e tij të prodhimit përcaktoi klasa të reja.
E para është 1973. Paraqitur nga Passat, e cila ishte në thelb Audi 80 në një botim karavan-limuzinë, pastaj e mori atë platformë me mekanikun, pastaj Scirocco, në mënyrë që më në fund, një bazë Audi 50, Volkswagen Polo.
“Truri” kryesor në këtë rast ishte Rudolf Liding, drejtori i ri i VW, i cili në 1971, erdhi në atë pozicion vetëm nga kreu i Audi.
Linging ishte një person kryesor për drejtimin e ri të Volkswagen në treg – prezantoi përgjithmonë motorët dhe ftohjen e ujit në modele të reja.
VW Polo u krijua në kohën e krizës së naftës, kur klientët kërkuan alternativa më të lira për të mbajtur lëvizshmëri të vlefshme.
Përgjigja e parë e vërtetë e Volkswagen në segmentin e makinave të vogla të qytetit ishte Audi 50, e përfaqësuar në shtator 1974.
Atëherë ishte makina e koncepteve moderne – me një motor të integruar në mënyrë tërthore, një mbështetëse të ulëseve të pasme të palosshme dhe një derë të madhe të pestë.
Volkswagen, megjithatë, sinteza e suksesshme e dimensioneve të vogla dhe luksit kanë përcaktuar shijen dhe nevojat e tyre. Rezultati është VW Polo, emri i të cilit ka shoqëruar sportin e ekipit në të cilin lojtarët në shkopinj me kalë goditën topin.
Emri gjithashtu mund të lidhet me markën Poly – pasagjeri i parë botëror dhe studiuesi në terma modernë. Polo u perceptua si një problem, ofroi motorët, por ishte gjysmë metri më i shkurtër.
Ai ishte dashur të zëvendësonte gabimin, ofroi makinën me një bagazh më të madh dhe më shumë rehati.
Polo kishte të njëjtin trup dhe mekanikë si Audi 50, por me pajisje spartane dhe motorë më të dobët, kështu që ishte rreth 10% më i lirë.
Kontabilistët e kursimit të energjisë me klientë mohuan të gjitha detajet e panevojshme që mund t’i prishin ato. Dhe Audi 50 dhe Polo duke zbritur nga të njëjtat kaseta prodhuese në Wolfsburg, në vitin 1978.
Polo kishte gjithçka të nevojshme për ngarje të sigurt – por asgjë më shumë se kaq. Brenda, ai ofroi më shumë hapësirë sesa dukej jashtë.
Shoferi u ndje mjaft i qetë në ambientin spartan, megjithëse vendet e veshura me një pëlhurë të hollë nuk ofruan mbështetje të shkëlqyeshme anësore me shpejtësi më të larta.
Falë mundësisë së mbivendosjes së stolit të pasme, gjysma e bagazhit nga 284 litra u zgjerua në sa më shumë 640 litra – pothuajse niveli i karvanit (Buba kishte gjithsej 180 + 140 litra).
Një avantazh i madh ishte gjithashtu një derë e tretë praktike. Motori filloi me 34 kuaj-fuqi, për të arritur në 60 deri në fund të prodhimit në versionin Polo GT nga viti 1979, i cili kishte një motor golfi dhe goma më të gjera.
Kriza e re e naftës shënoi fillimin e viteve tetëdhjetë. Në fund të gjeneratës së parë, në janar 1981. polo formel E u prezantua me 50 kuaj-fuqi.
Deri më tani, VW Polo përmes gjashtë brezave të prodhuar në më shumë se 14 milion njësi përcakton vazhdimisht klasën. Në 45 vjet, gjatësia është rritur me 3.500 mm në 4,053 mm – Volkswagen i vogël është rritur përfundimisht!
Burimi: botasot.info