Nissan do të mbyllë shtatë fabrika dhe do të reduktojë njëzet mijë vende pune në mbarë botën, pas një viti të trazuar për prodhuesin japonez të makinave, sipas The Guardian.
Ndërsa po redukton prodhimin, Nissan do të bëjë edhe 11,000 shkurtime të tjera, pas 9,000 vendeve të humbura të shpallura në nëntor, duke e ulur kolektivisht fuqinë punëtore me 15%. Vendimi do të prekë punonjës dhe kontraktorë në sektorët e prodhimit, shitjeve, administratës si dhe në kërkim dhe zhvillim.
Nissan nuk specifikoi se cilat fabrika do të mbyllen. Megjithatë, fabrika e saj në Sunderland të Anglisë verilindore – e vetmja fabrikë e prodhuesit në Evropë ku punësohen rreth 6,000 vetë – nuk mendohet të jetë në listën për mbyllje.
Ristrukturimi do të ulë numrin e fabrikave nga 17 në 10 deri në vitin 2027 dhe synon të kursejë gjithsej 500 miliardë jenë. Nissan gjithashtu do të riorganizojë zinxhirin e furnizimit për të siguruar më shumë pjesë nga më pak furnizues për të ulur kostot.
Shefi i ri ekzekutiv i kompanisë, Ivan Espinosa, përballet me detyrën e vështirë të rikthimit të një prodhuesi makinash që ka humbur shumë nga vlera e markës së tij dikur të fuqishme. Kompania do të fokusohet në përfitueshmëri më shumë sesa në vëllim, tha ai në një konferencë për shtyp.
“Përballë rezultateve sfiduese për vitin 2024 dhe rritjes së kostove të luhatshme, të përkeqësuara nga një mjedis i pasigurt, duhet t’i japim përparësi vetë-përmirësimit me urgjencë dhe shpejtësi më të madhe, duke synuar përfitueshmëri më pak të varur nga vëllimi”, tha ai.
“Si menaxhment i ri, po ndjekim një qasje të kujdesshme për të rivlerësuar objektivat tona dhe për të kërkuar aktivisht çdo mundësi të mundshme për të zbatuar dhe siguruar një rikuperim të qëndrueshëm”.
Nissan shënoi një humbje neto prej 671 miliardë jenësh për vitin që përfundoi në mars, pasi u përball me rënie të shitjeve në SHBA dhe Kinë, si dhe me efektet e para të luftës tregtare të nisur nga Donald Trump. Bisedimet për një bashkim prej 60 miliardë dollarësh me kompaninë Honda u shembën dhe Espinosa mori drejtimin e kompanisë muajin e kaluar. Kompania tha se synon të ulë koston mesatare për orë të fuqisë punëtore me 20 për qind, duke “racionalizuar objektet globale të R&D-së dhe duke shpërndarë punën në lokacione më konkurruese”.
Furnizuesi i Nissan, AESC, i cili drejton të vetmen gigafabrikë funksionale në Mbretërinë e Bashkuar, sapo ka siguruar një miliard paund financim për një fabrikë të re të baterive për makina elektrike në Sunderland, në një marrëveshje të mbështetur nga qeveria që siguron të ardhmen e një projekti kyç për industrinë e dobësuar britanike të makinave.
Burimi: botasot.info