Në Qendrën për Menaxhim me Kriza (QMK) ka pasur gjithsej 1.814 thirrje në Numrin e vetëm për raste urgjente 112 në QMK.
Prej tyre, siç informojnë nga QMK, thirrje “reale” për raste urgjente në numrin 112 kanë qenë 42,06 për qind dhe 57,94 për qind për nevoja të tjera të qytetarëve.
Ndaj policisë janë dërguar 58,15 për qind e thirrjeve në QMK, kundrejt Ndihmës së shpejtë 30,14 për qind dhe 1,78 për qind ndaj zjarrfikësve.
“Thirrje për raste urgjente që janë për zgjidhje të kombinuar në Qendrën për Menaxhim me Kriza ka pasur 9.93 për qind thirrje nga ato ‘reale’, të cilat së bashku me 57.94% ‘telefonata jourgjente’ (gjithsej 1079) kanë qenë objekt i marrjes dhe përpunimit nga operativë kujdestarë në Sektorin E-112 në bashkëpunim me Sektorin për operacione dhe koordinim në QMK”, thuhet në kumtesë.