Një mënyrë e sigurt për t’i nxitur njerëzit përreth zyrës tuaj është të filloni një fjali me “Pra, kam dëgjuar se . . .” Ajo që vijon është përgjithësisht një pjesë e thashethemeve, në thelb përkufizohet si bisedë që përfshin raporte për njerëzit e tjerë.
Thashethemet vijnë në disa forma. Ndonjëherë, ne përqendrohemi në informacionin rreth jetës personale të njerëzve të tjerë, marrëdhëniet, betejat, sukseset dhe ngjarjet e jetës së tyre. Këto lloj thashethemesh mund t’i bashkojnë njerëzit, ose mund të krijojnë fraksione. Kur festojmë sukseset e njerëzve të tjerë dhe ngjarjet pozitive të jetës, ne po e bashkojmë komunitetin tonë. Kur u bëjmë të ditur anëtarëve të ekipit për një përvojë të trishtuar në jetën e një kolegu, mund të krijojë vërshime simpatie dhe përpjekje për të ndihmuar. Sigurisht, jo të gjitha thashethemet e kanë këtë ndikim pozitiv. Historitë që fokusohen në paraqitjen e një kolegu në një dritë të keqe mund të minojnë ndjenjën e miqësisë.
Lloji tjetër i thashethemeve përfshin lajme dhe thashetheme për gjëra profesionale që ndodhin në zyrë. Ky thashetheme është magjepsës për një arsye tjetër. E ardhmja është gjithmonë e pasigurt deri në një farë mase, dhe pasiguria provokon ankth. Mulliri i thashethemeve është një burim informacioni për ato supozime. Për më tepër, thashethemet organizative përgjithësisht bien në kategorinë e informacionit që i bashkon njerëzit.
Botëkuptimi i përbashkët që merrni nga thashethemet profesionale i lejon të gjithë të punojnë me një sërë supozimesh që mund ta bëjnë më të lehtë diskutimin se si të adresohen sfidat e ardhshme. Mos harroni, megjithatë, se thashethemet janë gjëra të pakonfirmuara. Pavarësisht nga shprehja e vjetër “Ku ka tym, ka zjarr” (që sugjeron se ka gjithmonë një thelb të së vërtetës në çdo thashethem), vetëm për shkak se shumë njerëz po ndajnë disa thashetheme nuk do të thotë se ato kanë ndonjë vlefshmëri.