Mungesa e empatisë nga shefat, bën punonjësit të largohen

min lexim

90% e punonjësve amerikanë besojnë se udhëheqja empatike çon në kënaqësi më të lartë në punë dhe 79% pajtohen se zvogëlon largimin e punonjësve, sipas sondazhit të ri “Empathy in Business” nga EY.

Në fakt, 54% dhe 49%, respektivisht, raportojnë se kanë lënë punën e tyre, sepse shefi i tyre nuk ishte i ndjeshëm ndaj vështirësive të tyre në punë ose në jetën e tyre personale.

“Empatia ka qenë një tipar i neglizhuar dhe i nënvlerësuar në udhëheqje. Dhe nëse ngjarjet e dy viteve të fundit na kanë mësuar diçka, është se sa e vlefshme është empatia në kultivimin e marrëdhënieve të punonjësve dhe klientëve,” tha Marcelo Bartholo, zëvendës-kryetar i EY Americas.

Kjo e bën empatinë një aftësi veçanërisht thelbësore për udhëheqësit e sotëm gjatë Dorëheqjes së Madhe. Për udhëheqësit që mendojnë përpara që kërkojnë të adoptojnë një qasje më empatike dhe të ndihmojnë që kompania e tyre të dallohet si një destinacion për talentet më të mirë, këtu janë disa përfundime të dobishme nga sondazhi i EY.

Jini empatikë

Empatia nuk është të jesh i mirë. Bëhet fjalë për vlerësimin e njerëzve dhe, sipas sondazhit, duhet të jesh autentik. Pothuajse gjysma e punonjësve të anketuar mendojnë se përpjekjet e kompanisë së tyre për të qenë empatike janë të pandershme. Dhe 2 në 5 thonë se kompania e tyre nuk i zbaton kur bën premtime.

Për më tepër, sipas një tjetër sondazhi të fundit nga EY, i quajtur studimi “Gen Z Segmentation”, autenticiteti është parësor për Gen Z, me 92% që tregojnë se të qenit autentik dhe i vërtetë me veten është jashtëzakonisht i rëndësishëm. Me fjalë të tjera, ky brez në rritje dëshiron të jetë rehat duke ardhur në punë.

Pra, çfarë e bën një udhëheqës vërtet empatik?

Të qenit i hapur dhe transparent (41%).

Të qenit i drejtë (37%).

Ndjekja e veprimeve (37%).

Inkurajimi i të tjerëve që të ndajnë mendimet e tyre (36%).

Të jenë të besueshëm në trajtimin e bisedave të vështira (34%).

Këto janë pesë cilësitë kryesore që punonjësit thonë se kërkojnë te një drejtues i lartë empatik.

Merrni përfitimet

Sipas të anketuarve, ka përfitime të mëdha të prekshme për udhëheqjen empatike, përtej përmirësimit të kënaqësisë së punonjësve dhe uljes së normave të qarkullimit. Dhe ato nuk mund të injorohen. Kjo përfshin:

Rritje të efikasitetit (87%).

Kreativiteti (87%).

Inovacioni (86%).

Të ardhurat e kompanisë (81%).

Rritja e produktivitetit te punonjësit (85%).

Identifikoni mundësitë

Ndërsa ne vazhdojmë të lundrojmë në sfidat personale dhe profesionale të pandemisë, ka shumë mundësi për drejtuesit që të shfrytëzojnë empatinë për t’u lidhur me punonjësit dhe të kenë biseda të rëndësishme dhe transparente.

Ndërsa më shumë se 8 në 10 punonjës thonë se është e rëndësishme që organizatat të kultivojnë një klimë në të cilën vlerësohen perspektiva të ndryshme, rreth një e treta nuk janë të kënaqur të mbrojnë ndryshimet kulturore brenda organizatës së tyre. Dhe 1 në 4 nuk ndihet rehat duke ngritur shqetësime etike, do të thotë se lidershipi mund të ketë një ndikim të madh duke e bërë të sigurtë të flasë.

Udhëheqësit gjithashtu mund të bëjnë një ndryshim duke ofruar llojet e komunikimit që punonjësit dëshirojnë. Për shembull, punonjësit raportojnë se duan të:

Kenë planifikuar rregullisht takime një me një (45%).

Kenë mundësi për të dhënë komente anonime (42%).

Marrin pjesë në ushtrime për team-building (37%).

Marrin rikujtues të shpeshtë se ata janë në një hapësirë ​​të sigurtë për të pasur diskutime të hapura (36%).

Marrin pjesë në seminare trajnimi për diskutime të hapura (36%).

Udhëheqja me empati bën një ndryshim për të gjithë punonjësit, por mund të jetë veçanërisht e vlefshme kur angazhoheni me ata më të rinj në fuqinë punëtore. Studimi “Gen Z Segmentation” zbuloi se 63% e Gen Z i kushtojnë rëndësi punës për një punëdhënës që ndan vlerat e tyre, që do të thotë se punëdhënësit që e kuptojnë më mirë Gen Z kanë më shumë gjasa të punojnë me këta punonjës.

Lajmi i mirë

Për liderët, marrja e një qasjeje empatike zbret në vendosjen e vetes në vendin e dikujt tjetër. Kjo do të thotë të dëgjosh nevojat e tyre, t’i respektosh mjaftueshëm për të pasur biseda të sinqerta dhe ndonjëherë të vështira. Dhe personalizimi i veprimeve që do të ndërmerrni për t’i ndihmuar ata të arrijnë qëllimet e tyre personale dhe profesionale. Duke përdorur njerëzimin tonë në një mjedis ku shumë prej nesh shfaqen të veshur me një maskë (jo të llojit Covid), ne të gjithë mund të përqafojmë besnikërinë dhe të gjejmë sukses. (inc)

GAZETA.MK

Story i mëparshëm

Testimi i qarkores njëkahëshe për automjete krijon tollovi në trafikun e Prishtinës

Story i radhës

ВИДЕОЛОТАРИЈА СО ДОНАЦИЈА ОД 3,284,819,00 РЕКОНСТРУИРАШЕ МУЛТИФУНКЦИОНАЛНО ИГРАЛИШТЕ ВО ЛИПКОВО

Të fundit nga