Çdo dizajner e di mjaft mirë rëndësinë e njohjes të markës dhe logot e makinave janë disa prej markave më të njohura në botë. Megjithatë të dhënat nga Google Search tregojnë se logoja e të paktën një prodhuesi makinash e cila kaloi nëpër një ridizajnim nuk po jep rezultatet e pritura.
KIA zbuloi logon e saj të re vitin e kaluar duke u distancuar përgjithnjë nga loja e vjetër fëmijërore me tekst 3D në favor të një dizajn të rrafshët.
Por dy vite më pas, ligjshmëria e saj po vihet në diskutime e të dhënat e provojnë këtë.
Ribrandimi i KIA në 2021 shkaktoi konfuzion të madh tek drejtuesit e makinave të cilët besojnë se ajo lexon KN në vend të KIA.
the new kia logo is so unreadable that at least 30k people a month search for the “KN car” ever since its debut pic.twitter.com/jRj25JoAPp
— Ashwinn (@Shwinnabego) November 17, 2022
Shumë njerëzve, afro 30 mijë, po kërkojnë në Google terma si “makina KN” çdo muaj. Trendi filloi në fillim të 2021 ku logoja e re e KIA u zbulua mes fishekzjarrësh dhe dronësh. Por sapo ajo u bë publike, kërkimet KN filluan.
Në të vërtetë loja e re e KIA u vlerësua duke nisur nga stili dhe teksti serif i aplikuar që duket si një valë shpejtësie. Megjithatë kritikët e dinin se ishte logoja e KIA ajo që po shihnin, ndërsa shumica e njerëzve jo.
Dështime të këtyre përmasave me logot kanë ekzistuar përherë. Radhën tjetër që do të ridizajnojnë logon, dizajnerët e Kia fillimisht duhet tu hyjnë udhëzuesve për mënyrën e dizajnimit të një logoje. /PCWorld Albanian