Ekspertja e IT, Denisa Kele, e ftuar në Quo Vadis të moderatores Pranvera Borakaj në Vizion Plus, ka folur se si po përdoren rrjetet sociale gjatë fushatës.
E pyetur nga moderatorja Pranvera Borakaj se kush janë politikanët që bëjnë më shumë sponsorizime, Kele tha se të gjithë paguajnë për të çuar mesazhet e tyre politike aty ku duan.
Sipas saj vetëm Berisha dhe Kurti mbeten politikanët “BIO” të cilët nuk bëjnë sponsorizime në rrjetet sociale.
Pjesë nga biseda:
Borakaj: Kush janë politikanët që po sponsorizojnë më shumë në rrjetet sociale?
Kele: Të gjithë po investojnë. Të gjithë po bëjnë sponsorizime në mediat sociale. Përveç dy kandidatëve që kanë qendruar BIO, që janë Berisha një dhe Albin Kurti në Kosovë. Ditët e fundit janë shtuar në masë. Mediat sociale kanë një “TRICK”.
Borakaj: Keni ekspertë?
Malaj: Jo unë nuk kam ekspert.
Kele: Gjuha politike këtë katër vjeçar ëhstë njëlloj diskursi, polarizim. Nuk bëjmë dot atë dallim që gjuha bën dallimi. Polarizimi social, qytetarët e pozitës apo opozitës e shikojnë veten si kundërshtarë. Është krijuar ky polarizim. Kjo gjuha e ashpër krijon klickbeat, që quhet karrem digjital. Në momentin që tërheq shumë aq më shumë klikime do të ketë, apo sa më shumë i “suksesshëm” do të duket ai kandidat.
Burimi: botasot.info