Më 13.12.2023 (e mërkurë) ora 10:00 në h. „Meriot” në Shkup, ministri i Arsimit dhe Shkencës Jeton Shaqiri do të mbajë fjalim në mbylljen zyrtare të projektit Tvining “Mbështetja e mëtutjeshme për zbatimin e Kornizës Kombëtare të Kualifikimeve” (MK IPA 17 SO 01 21).
Ftojmë përfaqësuesit e medieve të ndjekin eventin në të cilin do të përmblidhen të arriturat e projektit nga përfaqësues të lartë të disa ambasadave, Delegacioni i BE-së, konsorciumi dhe disa institucione relevante në vend.
Informacione shtese:
Projekti Tvining përfitues i drejtpërdrejtë i të cilit është Ministria e Arsimit dhe Shkencës e Republikës së Maqedonisë së Veriut, filloi në tetor 2021 si përfshirje e përbashkët që kulmoi me arritje të rëndësishme gjatë 27 muajve të fundit. Me buxhet të përgjithshëm prej 1,500,000.00 euro, kjo sipërmarrje u drejtua nga konsorcium i tre vendeve anëtare të BE-së: Lituania, Franca dhe Sllovenia. Ministria Lituaneze e Arsimit, Shkencës dhe Sportit mori drejtimin si partneri kryesor, duke bashkëpunuar me subjekte kyçe si Qendra e Vlerësimit të Cilësisë në Arsimin e Lartë, Qendra e Zhvillimit të Kualifikimeve dhe Arsimit Profesional dhe Trajnimit, si dhe Agjencia e Fondeve Sociale Evropiane. Franca dhe Sllovenia kontribuan si partnerë të rinj të projektit përmes Këshillit të Lartë për Vlerësimin e Kërkimit dhe Arsimit të Lartë, si dhe Instituti për Arsim dhe Aftësim Profesional të Republikës së Sllovenisë.
Qëllimi kryesor i projektit ishte të forcojë më tej dhe ta bëjë Kornizën Kombëtare të Kualifikimeve (KKK) më të zbatueshme për të rritur punësueshmërinë, mobilitetin dhe integrimin social midis punëtorëve dhe nxënësve. Projekti mbështeti funksionalitetin e KKK-së dhe u fokusua veçanërisht në:
– përmirësimin dhe zbatimi i procedurave të sigurimit të cilësisë;
– transparencën dhe menaxhimin e aftësive dhe kualifikimeve në kuadër të të mësuarit të përjetshëm në arsimin e përgjithshëm dhe arsimin profesional dhe arsimin e lartë;
– përmirësimin e cilësisë dhe përshtatshmërisë më të mirë të arsimit dhe trajnimit konform kërkesave të tregut të punës;
– lidhjen e të mësuarit formal, joformal dhe eksperimental; dhe
– mbështetjen në procesin e vlefshmërisë së rezultateve të të mësuarit të fituara nëpërmjet të mësuarit joformal ose me përvojë.