Rritja në mënyrë dramatike e çmimeve po i bën gjermanët të shtrëngojnë rripat dhe të ndryshojnë zakonet e tyre të blerjeve në mënyra të shumta, sipas një sondazhi nga kompania e kërkimit të tregut ”NielsenIQ”.
Mbi gjysma e konsumatorëve (52%) blejnë vetëm produkte që u duhen vërtet, bazuar në anketimin e më shumë se 10 000 qytetarëve.
Rreth 44% thanë se po arrijnë të bëjnë pa produkte “që janë argëtuese ose luksoze”, 31% po përpiqeshin të reduktonin vizitat në restorante dhe të hanin në vend të kësaj në shtëpi.
Rreth 30% e të anketuarve u pajtuan me pyetjen “A bleni më pak?”.
“Njerëzit po përdorin gjithashtu shumë strategji të tjera kursimi. Ata krahasojnë çmimet më shumë, i kushtojnë më shumë vëmendje ofertave speciale, kalojnë në produkte më të lira ose blejnë më shpesh me oferta”, tha eksperti i ”NielsenIQ”, Lothar Staiblin.
Shumë konsumatorë po ndryshojnë edhe zakonet e tyre të konsumit, për shembull duke zëvendësuar gjalpin me margarinë dhe ujin mineral me ujin e çezmës.
Sipas sondazhit, vetëm rreth 10% e popullsisë nuk është aspak të shqetësuar për inflacionin – kryesisht ata me të ardhura të larta.