Biografi Tom Bower – i cili shkroi “Revenge: Meghan, Harry and the War Between the Windsors” – tha për Page Six në një intervistë ekskluzive se ai beson se Duka dhe Dukesha e Sussex i publikuan portretet e tyre të fundit për të poshtëruar familjen mbretërore.
“Ishte gjithçka për një qëllim: ne jemi kthyer tani për të ndërtuar markën Meghan dhe librin, serialin e Netflix, podcast-in,” tha ai. “Gjithçka bëhet për para. Dhe në avantazhin e tyre, ata ishin në sy të publikut për shtatë ditë gjatë funeralit ose më shumë, çdo ditë që filmoheshin.”
Bower e krahasoi më tej me paraqitjet e tyre muaj më parë gjatë festimeve të Jubileut Platinum të Mbretëreshës, ku çifti mezi shihej.
“Ata u zhvendosën në një dritare lart dhe mezi u panë,” tha ai duke e krahasuar atë me funeralin e Mbretëreshës Elizabeth II, ku “ata ishin në qendër të skenës”. “E dini, ajo ka vërtet një interes… dhe kjo është Meghan dhe viktimat janë familja mbretërore dhe për sa i përket asaj, kjo është e mrekullueshme.”
Të hënën, fotografi Misan Harriman publikoi dy foto të realizuara gjatë udhëtimit të Markle dhe Harry-t në Mbretërinë e Bashkuar, pikërisht përpara vdekjes së Mbretëreshës më 8 shtator. Në një foto, çifti qëndronte afër teksa mbanin duart pak para hapjes së @OneYoungWorld.
Fotot e tyre erdhën dy ditë pasi Pallati publikoi një portret të mbretit Charles III dhe të bashkëshortes së tij Camilla Parker-Bowles, së bashku me trashëgimtarin e fronit, Princin William dhe gruan e tij, Kate Middleton.
Portreti u shkrep përpara pritjes gjigante që Pallati zhvilloi për krerët e shteteve dhe të ftuarit zyrtarë jashtë shtetit më 18 shtator, përpara funeralit të Mbretëreshës, dhe qartësisht synon të simbolizojë vazhdimin e monarkisë.