Google ka rënë dakord për një marrëveshje prej 391.5 milionë dollarësh me 40 shtete për të zgjidhur një hetim se si kompania gjurmonte vendndodhjet e përdoruesve, u lajmëruan të hënën prokurorët e përgjithshëm të shtetit.
Hetimi i shteteve u ndez nga një histori e “Associated Press”e vitit 2018, e cila zbuloi se Google vazhdoi të gjurmonte të dhënat e vendndodhjes së njerëzve edhe pasi ata u larguan nga një gjurmim i tillë duke çaktivizuar një veçori që kompania e quajti “historia e vendndodhjes”.
Ajo vjen në një kohë shqetësimi në rritje për privatësinë dhe mbikëqyrjen nga kompanitë e teknologjisë që ka tërhequr zemërim në rritje nga politikanët dhe shqyrtimin nga rregullatorët.
“Kjo zgjidhje prej 391.5 milionë dollarësh është një fitore historike për konsumatorët në një epokë të rritjes së mbështetjes te teknologjia”, tha në një deklaratë prokurori i përgjithshëm i Connecticut William Tong. -“Të dhënat e vendndodhjes janë ndër informacionet personale më të ndjeshme dhe më të vlefshme që mbledh Google dhe ka kaq shumë arsye pse një konsumator mund të tërhiqet nga gjurmimi.”
“Në përputhje me përmirësimet që kemi bërë vitet e fundit, ne kemi zgjidhur këtë hetim, i cili bazohej në politikat e vjetruara të produktit që ne ndryshuam vite më parë,” tha zëdhënësi i kompanisë Jose Castaneda në një deklaratë.
Gjurmimi i vendndodhjes mund të ndihmojë kompanitë e teknologjisë t’u shesin reklama dixhitale tregtarëve që kërkojnë të lidhen me konsumatorët në afërsi të tyre. Është një mjet tjetër në një paketë mjetesh për mbledhjen e të dhënave që gjeneron më shumë se 200 miliardë dollarë të ardhura vjetore nga reklamat për Google, duke llogaritur pjesën më të madhe të fitimeve që derdhen në arkat e korporatës së saj Alphabet, e cila ka një vlerë tregu prej 1.2 trilion dollarësh.
AP raportoi se çështja e privatësisë me gjurmimin e vendndodhjes preku rreth 2 miliardë përdorues të pajisjeve që përdorin softuerin operativ Android të Google dhe qindra miliona përdorues të iPhone në mbarë botën që mbështeten në Google për harta ose kërkim.
Prokurorët e përgjithshëm që hetuan Google thanë se një pjesë kyçe e biznesit të reklamave dixhitale të kompanisë ishin të dhënat e vendndodhjes, të cilat ata i quajtën të dhënat personale më të ndjeshme dhe më të vlefshme që kompania mbledh. Edhe një sasi e vogël e të dhënave të vendndodhjes mund të zbulojë identitetin dhe rutinat e një personi, thanë ata.
Si pjesë e marrëveshjes, Google gjithashtu ra dakord t’i bëjë ato praktika më transparente për përdoruesit. Kjo përfshin shfaqjen e tyre me më shumë informacion kur aktivizojnë dhe çaktivizojnë cilësimet e llogarisë së vendndodhjes dhe mbajtjen e një faqe interneti që u jep përdoruesve informacione rreth të dhënave që mbledh Google. /PCWorld Albanian