Firma e sigurisë teknologjisë informative (IT), CrowdStrike thotë se ka identifikuar problemin, e ka izoluar atë dhe ka zbatuar një zgjidhje.
Shumë prej atyre që janë prekur nga ndërprerjet e IT këtë mëngjes kanë fajësuar Crowdstrike për lëshimin e një përditësimi, i cili mund të ketë shkaktuar probleme globale.
CEO i Crowdstrike, George Kurtz, ka folur për herë të parë pas kolapsit botëror, raporton skynews.
“Crowdstrike po punon në mënyrë aktive me klientët e ndikuar nga një defekt i gjetur në një përditësim të vetëm të përmbajtjes për hostet e Windows. Hostesat e Mac dhe Linux nuk ndikohen. Ky nuk është një incident sigurie apo sulm kibernetik. Çështja është identifikuar, izoluar dhe është zbatuar një rregullim”, pohoi ai.
“Ne i referojmë klientët në portalin e mbështetjes për përditësimet më të fundit dhe do të vazhdojmë të ofrojmë përditësime të plota dhe të vazhdueshme në faqen tonë të internetit. Ne rekomandojmë më tej organizatat të sigurojnë se po komunikojnë me përfaqësuesit e CrowdStrike përmes kanaleve zyrtare. Ekipi ynë është plotësisht i mobilizuar për të garantuar sigurinë dhe stabilitetin e klientëve të CrowdStrike”, shtoi Kurtz.
Ndryshe, Crowdstrike është një shërbim i sigurisë kibernetike i krijuar për të ndaluar shkeljet ose hakimet e internetit për kompanitë më të mëdha në botë.
Një përditësim i softuerit i lëshuar nga firma disa orë më parë besohet se qëndron pas probleme në mbarë botën.
Ndryshe, linjat e aeroplanëve, bankat dhe shumë biznese të ndryshme kanë ndaluar shërbimet shkaku i kolapsit botëror të internetit.
Burimi: botasot.info