FIZHT: Nëntë startup heronj inovativ vendosin produktet e tyre në “Tinex”

March 29, 2022
min lexim

Nëntë startup kompani vendore fillojnë të shesin produktet e tyre inovative që i kanë zhvilluar në kuadër të sfidës “Startup heronjtë – Nga super ide në supermarket”, u realizua nga FIZhT-ja në bashkëpunim me partnerin korporativ TINEX dhe mbështetjen nga Programi i Zvicrës për rritjen e punsimit në treg #IME.

Nga sot, në marketin Tinex në East Gate Mall dhe në nëntë lokacione të tjera, janë në dispozicion produktet e “Matrioshka” – Weiss akullore me verë, “Eval” e cila do të shesë tartuf të freskët dhe produkte të ndryshme në kombinim me tartuf maqedonas nga klima e shtëpisë si dhe mikronutrientët e prodhuar me teknologjinë Invitro – mikrobimë e kompanisë “Plant”.

Në raftet do të gjenden krikera proteinike me karbohidrate të reduktuara të “Pro-Fit Vis”, Chia Fresca – pije energjike joalkoolike e bazuar në farat chia të startup-it “Kinado”, “Skup” me tre pako akullore premium, “Pivara Bakreski” me birrën e parë kraft joalkoolike maqedonase, “Fila kozmetika” me produkte kozmetike vendase nga përbërës natyralë dhe “Pivolabs” me birrë që është hibrid i IPA-së klasike me stile të birrës së errët.

“Kemi bërë një hap të rëndësishëm në thellimin e bashkëpunimit ndërmjet sektorit korporativ dhe kompanive startup, që jam i sigurt se do të nxisë inovacionin dhe konkurrencën e kompanive të Maqedonisë. Ne kemi treguar se vendi ynë ka potencial dhe mund të ofrojë produkte inovative vendase që meritojnë të gjejnë vendin e tyre në raftet e tregjeve. Me mbështetjen e Fondit dhe partnerëve të korporatave, Startup Heroes kanë mundësinë të promovojnë krah për krah me markat e mëdha, mundësinë për të hyrë në tregje të reja dhe klientë të rinj. FIZHT është një institucion që gjithmonë mbështet kompanitë inovative që kanë ambicie dhe potencial për të zhvilluar histori të suksesshme biznesi. “Startup-ve u uroj suksese në marketing dhe shitje të produkteve të tyre, të cilat shpresoj se do të mund të luftojnë për vendin e tyre në treg”, tha Festim Halili, drejtor i Fondit të Inovacioneve dhe të Zhvillimit Teknologjik.

Buxheti i përgjithshëm për sfidën ishte 7 milionë denarë, nga të cilat FIZHT siguroi pothuajse gjashtë dhe IME një milion denarë, me shumën maksimale për aplikim prej 600.000 denarë.

Cvetanka Hristovska, drejtoreshë e markës së Tinex-it, theksoi se përfshirja e Tinex-it në këtë projekt që kontribuon në zhvillimin e komunitetit të startup-eve është me rëndësi të madhe për kompaninë e tyre e cila vazhdimisht i mbështet kompanitë që janë në zhvillim dhe kanë nevojë për mbështetje për t’u prezantuar dhe zhvilluar me sukses në tregu.

“Pranimi i produkteve të reja është një nga fazat më të rëndësishme të ciklit jetësor të produktit dhe nxjerrja me sukses e një produkti të ri në treg është një bazë vërtet e rëndësishme për sukses. Mënyra më e mirë për të arritur rezultate të mira është aplikimi i një procesi tashmë të provuar dhe të testuar, kështu që produktet do të vendosen në rafte të markave dhe do të shënohen siç duhet në 10 nga tregjet tona, dhe përveç reklamave komerciale, do t’i lëmë vendin formave të reja të komunikimit siç “është marketingu digjital dhe viral” shtoi Hristovska.

Komisioni përfundimtar i përzgjedhjes përbëhej nga ekspertë në fushën e sfidave, në fushën e zhvillimit të biznesit dhe/ose marketingut dhe shitjeve dhe nga një ekspert nga Tinex, FIZHT dhe Programi i Zvicerës për Rritjen e Punësimit të Tregut – IME.

“Bashkëpunimi ndërmjet publikut, sektorit të korporatave dhe kompanive fillestare është kyç për nxitjen e një kulture inovacioni dhe përmirësimin e ekosistemit startup të vendit”. Programi i Zvicerës për Mbështetjen e Punësimit – IME i mbështetur nga Zvicra ky rrjet ndihmon në këtë lidhje dhe ofron ekspertë të cilët do të mentorojnë kompanitë e përzgjedhura startup në finalizimin e produkteve, zhvillimin e markës dhe përmirësimin e atraktivitetit të produktit. Për shembull, programi IME mbron përdorimin e mjeteve të neuromarketingut, të cilat i ndihmojnë kompanitë të përgatiten më mirë për t’u bërë furnizues të suksesshëm supermarketesh si Tinex. Hyrja e drejtpërdrejtë në treg dhe mentorimi do të ndihmojnë startup-et të arrijnë rritje më të shpejtë, funksionueshmëri më të madhe, portofol të rritur të produkteve dhe të krijojnë vende të reja pune. Startup Heroes është dëshmuar të jetë një iniciativë e shkëlqyer për të mobilizuar dhe forcuar lidhjen midis startupeve dhe bizneseve të krijuara. “Këto eksperienca të para mund të shërbejnë si shembull i vazhdimit të qasjes së suksesshme, e cila inkurajon zhvillimin e produkteve teknologjikisht të avancuara dhe inovative për tregun vendas dhe ndërkombëtar” tha zëvendësambasadori i Ambasadës së Zvicrës në vend, Lucien Aegerter.

Sfida e Heronjve të Startup-it u zbatua në kuadër të Programit të Inovacionit të Korporatës FIZHT, i cili synon të nxisë bashkëpunimin midis sektorit të korporatave dhe kompanive fillestare. Sfida ishte menduar për kompanitë e vogla fillestare që kanë zhvilluar tashmë një prototip të një produkti inovativ me potencial për vendosje, si dhe aktivitete që do të përgatisin produktin e tyre për hyrje të suksesshme në shitje me pakicë në tregjet Tinex.

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Promovohet Plani Operativ për vitin 2022: Janë siguruar 1,8 miliardë denarë mbështetje për përfshirje në tregun e punës për rreth 15.000 persona të papunë

Story i radhës

Ahmeti pret delegacionin e ‘Koalicionit të shqiptarëve’ nga Lugina e Preshevës

Të fundit nga

Flick me fjalë të mëdha për Pedrin

Trajneri i Barcelonës, Hansi Flick nuk kurseu fjalët e mira për yllin e tij, Pedrin. Ndonëse humbën në derbi ndaj Atletico Madridit, Pedri kishte shënuar gol dhe Flick lavdëroi spanjollin për paraqitjen
ShkoLartë