Elon Musk ka publikuar planet për Twitter dhe se si ai mund të modernizon përmbajtjen, përpara blerjes së tij të faqes së mediave sociale që do të bëhet nesër.
“Doja t’iu kontaktoja personalisht për të ndarë motivimin tim për blerjen e Twitter. Ka pasur shumë spekulime se pse bleva Twitter dhe çfarë mendoj për reklamat. Pjesa më e madhe ka qenë e gabuar”, tha ai.
“Arsyeja pse bleva Twitterin është sepse është e rëndësishme për të ardhmen e qytetërimit që të ketë një shesh të përbashkët dixhital të qytetit, ku një gamë e gjerë besimesh mund të debatojnë në mënyrë të shëndetshme, pa përdorur dhunën. Aktualisht ekziston rrezik i madh që mediat sociale të ndahen në dhoma jehone të krahut të djathtë dhe të ekstremit të majtë që gjenerojnë më shumë urrejtje dhe përçajnë shoqërinë tonë”, tha ai.
Musk ka pohuar se Twitter “ka një paragjykim të fortë të krahut të majtë”, pavarësisht nga studimet e vetë kompanisë se algoritmi i tij përforcon mediat e krahut të djathtë më shumë se të tjerët. Musk e bëri këtë pretendim në përgjigje të një komentuesi konservator i cili dikur pretendoi se një sulm me gaz sirian ishte një operacion “flamur i rremë” nga “agjentë të shtetit të thellë”.
“Në ndjekjen e pamëshirshme të klikimeve, pjesa më e madhe e mediave tradicionale ka ushqyer dhe është kujdesur për ato ekstreme të polarizuara, pasi ata besojnë se kjo është ajo që sjell para, por, duke e bërë këtë, humbet mundësia për dialog”, shtoi miliaderi.
Një përkufizim i tillë, të cilin Musk duket se e ka refuzuar tani, do të shkonte përballë shumë ligjeve. Për më tepër, ligji i disa vendeve lejon shumë fjalë që janë të ligjshme, por që do të ishin të dëmshme nëse lihen të përhapen pa pengesa në mediat sociale.
Në Shtetet e Bashkuara, për shembull, mohimi i Holokaustit është i mbrojtur me kushtetutë, por liria e fjalës për shkak të Amendamentit të Parë dhe, nën këndvështrimin e Musk në atë kohë, do të lejohej në Twitter.
“Unë gjithashtu besoj shumë se reklamimi, kur bëhet siç duhet, mund t’ju kënaqë, argëtojë dhe informojë; mund t’ju tregojë një shërbim ose produkt ose trajtim mjekësor që nuk e keni ditur kurrë se ekzistonte, por është i duhuri për ju. Që kjo të jetë e vërtetë, është thelbësore t’u tregohet përdoruesve të Twitter reklamat që janë sa më të përshtatshme për nevojat e tyre. Reklamat me rëndësi të ulët janë të padëshiruara, por reklamat shumë të rëndësishme janë në të vërtetë përmbajtje”, shtoi pronari i Teslas.
“Në thelb, Twitter aspiron të jetë platforma reklamuese më e respektuar në botë që forcon markën tuaj dhe rrit ndërmarrjen tuaj. Për të gjithë ata që kanë bashkëpunuar me ne, ju falënderoj. Le të ndërtojmë diçka të jashtëzakonshme së bashku”, deklaroi ai.
Një gjykatë i ka dhënë atij afat deri të premten për të mbyllur marrëveshjen për të blerë kompaninë pasi më parë ai u përpoq të tërhiqej nga marrëveshja 44 miliardë dollarëshe.
Burimi: GAZETA.MK