Me ndryshime të shpeshta dhe të paparashikueshme në politikën doganore, askush nuk e di se si do të duket tregu deri në fund të vitit.
Gjatë raportit financiar për tremujorin e parë të vitit 2025, drejtoresha e kompanisë, Mary Barra, paralajmëroi për një goditje serioze nga tarifat, kryesisht nga Koreja e Jugut, Meksika dhe Kanadaja.
Drejtori Financiar i GM, Paul Jacobson, specifikoi se 2 miliardë dollarë shpenzohen për importet nga Koreja e Jugut, 2 miliardë dollarë të tjerë për Meksikën dhe Kanadanë, ndërsa 1 miliard dollarë shtesë shkojnë për importet indirekte të lëndëve të para.
Edhe pse kostot janë rritur në mënyrë drastike, GM nuk planifikon të rrisë më tej çmimin e automjeteve të saj për shkak të tarifave.
Megjithatë, disa modele janë bërë tashmë më të shtrenjta – për shembull, Chevrolet Tahoe është mbi 2,000 dollarë më i shtrenjtë, dhe Silverado më i lirë për vitin 2025 kushton më shumë se 40,000 dollarë, dhe një pjesë e prodhimit të tij është në Meksikë.
Jacobson theksoi se masa e re e Shtëpisë së Bardhë, do të ofrojë njëfarë lehtësimi për më shumë se 1.5 milion automjete që GM prodhon në SHBA, gjë që mund të lehtësojë disa nga kostot e tarifave.
Pavarësisht turbulencave të tregut, GM pa një rritje të shitjeve me 17% në SHBA në tre muajt e parë të vitit 2025, pjesërisht sepse blerësit po nxitojnë të blejnë makina përpara se tarifat t’i rrisin më tej çmimet.
Megjithatë, me ndryshimet e shpeshta dhe të paparashikueshme në politikën doganore, askush nuk e di se si do të duket tregu deri në fund të vitit.
Burimi: botasot.info