Cilat media serbe përhapin propagandën e Putinit dhe Vuçiqit sipas të dhënave të BE-së

November 19, 2022
min lexim

Tabloidi Informer kryeson me numrin e artikujve të pavërteta për Rusinë dhe presidentin e saj, Vladimir Putin, por databaza e dezinformatave përfshin gjithashtu portalin Pink.rs, Večernje Novosti, Kurir, Mondo, B92, Srbijadanas.com, botimi serb i Sputnik, Politika, Alo, Srbin Info dhe disa të tjerë.

Publikimet nga këto media janë gjetur në bazën e të dhënave EUvsDisinfo, një bazë të dhënash e mediave në tekstet e së cilës për Rusinë janë vërejtur manipulime dhe dezinformata të ndryshme.

Tekstet janë në dispozicion të publikut, si dhe shpjegimet se përse janë vlerësuar si dezinformata, pra çfarë është e pasaktë apo manipuluese në to.

“Tabloid Informer, përveç që përhap propagandë pro regjimit, njihet edhe si shumë dashamirës ndaj Rusisë dhe presidentit rus, gjë që redaktori Dragan J. Vuçiqeviq nuk e konteston. Megjithatë, i shqetësonte fakti që e gjetën veten në bazën e të dhënave EUvsDisinfo, një bazë të dhënash mediatike në të cilën vëreheshin manipulime dhe dezinformata të ndryshme në tekstet e tyre për Rusinë. Më saktësisht, ata pretendojnë se baza e të dhënave është krijuar pothuajse për të regjistruar manipulime në lidhje me luftën në Ukrainë, por që përmban tekste të Informer të vitit 2019 që nuk kanë të bëjnë me Ukrainën dhe se BE-ja po përpiqet t’i “satanizojë” ata. Megjithatë, kjo nuk është e vërtetë – baza e të dhënave ekziston që nga viti 2015, dhe që atëherë janë regjistruar manipulime të shumta në të, ndër të tjera, nga Informer, Pink, Večernje novosti, Kurir, B92, Sputnik dhe media të tjera”, shkruan portali Raskrikavanje, citon danas.

Sociologia Vesna Peshiq thekson për Danas se fakti që Serbia vendosi papritmas të kthehej kah Rusia, kjo nënkupton rrjedhimisht se duhet të ketë edhe propagandë të tillë.

“Sidomos në këtë moment, kur Serbia nuk e pranoi propozimin franko-gjerman për Kosovën. Marrëdhëniet me BE-në janë në rënie, pikërisht për shkak të kësaj situate dhe kthesës aktuale të qartë drejt Rusisë. Ky është një lajm i keq dhe situata në Kosovë është e trazuar, me gjasë me iniciativën e Rusisë dhe aktiviteteve të saj të fshehta”, deklaron Peshiq.

Ndërkohë, Zoran Gavriloviq, sociolog dhe studiues i BIRODI, thotë për Danas se nga monitorimi i tyre rezulton se raportimi i Informer i shërben qëllimit të promovimit, pra propagandës së qeverisë së Aleksandar Vuçiqit.

“Në atë model është prezantuar pozitivisht sundimi i Putinit, si dhe i Trumpit sa ishte president i SHBA-së. Nuk e dimë nëse janë pjesë e ndonjë rrjeti mediatik, sepse ne nuk jemi marrë me të. E sigurt është se Informer nuk do të ishte kurrë në anën e Vuçiqit. Gjithashtu, sipas hulumtimit tonë, Novosti së bashku me Informer…, është ajo që ka më shumë mirëkuptim për agresionin rus ndaj Ukrainës, dhe kjo mënyrë e raportimit mund të jetë edhe pjesë e planit të biznesit”, tregon Gavrilović.

Ai shton se roli i Informer është të promovojë vendimet personale të qeverisë “sepse kështu e kryen funksionin e saj themelor, që është legjitimimi i pushtetit personal të Aleksandar Vuçiqit”.

Ndryshe, baza e të dhënave EUvsDisinfo nuk është krijuar gjatë luftës në Ukrainë. Ajo ekziston që nga viti 2015 dhe është themeluar nga Shërbimi Evropian i Veprimit të Jashtëm (EEAS), shërbimi diplomatik i BE-së. Që atëherë, ai ka regjistruar dezinformata në media të ndryshme evropiane në lidhje me Rusinë. Siç thonë ata në faqen e tyre të internetit, fokusi i bazës së tyre është në “mesazhet në hapësirën ndërkombëtare të informacionit që janë vërejtur se pjesërisht, shtrembërojnë ose shtrembërojnë realitetin dhe përhapin mesazhet kryesore të Kremlinit”.

“Megjithatë, kjo nuk do të thotë domosdoshmërisht se këto media janë të lidhura me Kremlinin ose se politika e tyre editoriale është pro Kremlinit, apo se kanë dashur qëllimisht të dezinformojnë”, shkruan në faqen e kësaj baze.

Në faqen e internetit të projektit EUvsDisinfo, ata thonë se ato janë krijuar si përgjigje ndaj fushatave dezinformuese që vijnë nga Rusia që “ndikojnë BE-në, anëtarët e saj dhe fqinjët”.

Burimi: GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Akuza për blerje klikimesh e favorizime! Kush janë pretendentët për fitoren e “Kënga Magjike” dhe përplasja me artistëve

Story i radhës

Spasovski: S’e kuptoj përse i duhej Onishçenkos shtetësia e Maqedonisë, ai jeton në Gjermani

Të fundit nga

ShkoLartë