Analiza e Agjencisë për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuele (ASHMAA) për vitin 2021, tregoi se pandemia e koronavirusit, ka ndikuar në funksionimin e televizioneve dhe radiove, por edhe se industria po rimëkëmbet ngadalë. Transmetuesit komercialë në vitin 2021 kanë shfaqur të ardhura më të larta krahasuar me një vit më parë, ndryshe nga shërbimi i transmetimit publik, i cili kishte më pak fonde krahasuar me vitin 2020.
“Të hyrat e përgjithshme në industri në vitin 2021 kanë qenë 2.644,83 milionë denarë, që është shuma më e lartë e të ardhurave totale në pesë vitet e fundit. Megjithatë, nuk mundet të flitet për ndonjë rritje në treg, duke qenë se rritja e të ardhurave vjen si pasojë e ndihmës financiare për përballimin e pasojave së pandemisë KOVID, të cilat shteti i ka ndarë për media komerciale dhe reklama politike me pagesë (RPP) gjatë zgjedhjeve lokale. Pa zgjedhjet, të ardhurat nga reklamat në vitin 2021 nuk do të arrinin nivelet para pandemisë”, thonë nga ASHMAA.
Shumica e të ardhurave nga reklamat janë realizuar nga televizionet komerciale – 87 për qind, dhe 10 për qind radiostacionet komerciale. Pjesa e TVM-së në të ardhurat nga reklamat është vetëm tre për qind.
Shpenzimet e përgjithshme në industri ishin 2.571,19 milionë denarë. Nga këto, 56 për qind janë shpenzime të televizioneve komerciale, 38 për qind në shërbimin publik dhe gjashtë për qind në radio stacionet komerciale.
“Në krahasim me vitin e kaluar, më shumë mjete shpenzuan transmetuesit komercialë dhe shërbimi publik”, njoftuan nga ASHMAA.