Analizë: Në 4 mijë tekste të mediave serbe lidhur me luftën në Ukrainë dominon narrativi pro-rus

October 31, 2022
1 minut lexim

Në 4 mijë artikuj të medias serbe mbi luftën në Ukrainë dominon narrativi pro-ruse, sipas një analize.

Sipas analizës së më shumë se 4 mijë teksteve, nga fillimi i shkurtit deri në fund të korrikut, për luftën në Ukrainë, rreth 1600 tekste (40 përqind) u vlerësuan si të njëanshme ndaj njërit prej akterëve – Rusisë, Ukrainës ose Perëndimit, shkruan Raskrivanje.

“Në këtë mostër mbizotërojnë tekste me tonalitet pozitiv ndaj Rusisë dhe negativisht ndaj Perëndimit.”

Lufta në Ukrainë brenda natës ndryshoi jetën e miliona njerëzve në botë. Sidomos në Evropë, në tokën e së cilës po zhvillohet lufta, publiku ishte kryesisht i bashkuar në dënimin e agresionit të presidentit rus Vladimir Putin.

Megjithatë, në një situatë të veçantë, Serbia u gjend, tradicionalisht shumë simpatike ndaj Rusisë, por në të njëjtën kohë një vend kandidat për anëtarësim në BE. Që nga fillimi i luftës, presidenti Aleksandar Vuçiq dhe lidershipi shtetëror i Serbisë kanë refuzuar të marrin një vendim të qartë për këtë çështje, por për ta është gjithnjë e më e vështirë të mbajnë një qëndrim të tillë pasi, siç thotë Vuçiq, presionet nga Perëndimi po bëhen më intensive.

Ndryshe nga ata, mediat më së shumti kanë vendosur në anën e kujt janë. Disa brohorisnin për Putinin, pakica në anën e Ukrainës, por një tabloid pro-qeveritar, si vetë vendi, mbeti i pavendosur mes dy zjarreve.

Gazetarët e Raskrikanja analizuan më shumë se katër mijë tekste për luftën në Ukrainë, gjatë gjashtë muajve, nga shkurti deri në korrik. Qëllimi ishte të përcaktohej se çfarë lloj narrativash po ndërtonin këto media në lidhje me luftën, në lidhje me katër aktorët kryesorë: Rusinë dhe presidentin e saj Vladimir Putin, Ukrainën, vendet perëndimore dhe NATO-n, si dhe Aleksandar Vuçiq.

Sipas analizës, në një numër të madh rastesh, këto media transmetonin lajme të shkurtra agjencish ose publikonin artikuj në të cilët gazetarët nuk mbanin anë. Megjithatë, rreth 40 për qind e teksteve të analizuara, pak më shumë se 1600, ishin fyese, sipas gazetarëve të Raskrikanjës.

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Çakërdohet Instagrami! Përdoruesve po u mbyllen llogaritë dhe po humbin followers-at

Story i radhës

“Gati për luftë”, RENEA dhe FNSH sekuestrojë një sasi të madhe municioni luftarak në Shkodër, disa të arrestuar

Të fundit nga

Gjendja në gjyqësor akoma mbetet e njëjtë!

9 Shkup, 26 nëntor – Gjyqësori si një nga hallkat më të rëndësishme të funksionimit normal të një shteti vazhdon të mbet problem sfidues edhe i kësaj qeveria. Derisa nuk kthehet besimi
ShkoLartë