Ana e errët e ndikimit të mediave sociale në shoqëri

May 23, 2022
min lexim

A i ndiqni influencuesit në rrjetet sociale? I kontrolloni gjithmonë postimet e tyre? A mendoni se po shpenzoni shumë kohë ose jeni të fiksuar pas kontrollit të llogarive të ndikuesve? Dhe kur nuk mund të regjistroheni, ndiheni të shkëputur nga realiteti?

Nëse i jeni përgjigjur po të gjitha këtyre pyetjeve, mund të keni atë që njihet si “angazhim problematik” me ndikuesit e mediave sociale. Por, mos e fajësoni shumë veten. Ju jeni ndër të shumtët që jeni rrëmbyer nga ndikimi verbues i rrjeteve sociale. Dhe kjo mund t’i atribuohet shumë veçorive dhe taktikave që përdorin influencuesit e mediave sociale që i ndihmojnë ata t’i mbajnë ata me ndikim – si transmetimet e drejtpërdrejta dhe sondazhet në Instagram.

Çështja e angazhimit problematik

Në epokën e mediave sociale, shumica e njerëzve njohin ose ndjekin disa ndikues të mediave sociale. Ndikuesit e mediave sociale janë përdorues që kanë një numër të konsiderueshëm ndjekësish me besueshmëri të vendosur. Pavarësisht nëse jeni një adhurues i modës ose dëshironi informacion mbi shëndetin dhe fitnesin – ka një ndikues për t’u ndjekur. Dhe ndjekësit shpesh gravitojnë drejt tyre për origjinalitetin dhe krijimin e përmbajtjes së tyre. Ndjekësit, nga ana tjetër, mund të bëhen lehtësisht të lidhur dhe të fiksuar pas influencuesve dhe angazhimi i tyre shpesh mund të bëhet i tepruar dhe i pashëndetshëm.

Implikimet për ndikuesit dhe ndjekësit

Studimi ynë paralajmëron dhe shpjegon angazhimin problematik për përdoruesit e mediave sociale. Ne argumentojmë se përdoruesit e mediave sociale që tërhiqen nga ndikuesit mund të lidhen lehtësisht dhe të angazhohen së tepërmi. Përdoruesit duhet të jenë të vetëdijshëm, të kenë kujdes dhe të ushtrojnë vetërregullime për të menaxhuar ndërveprimet e tyre me ndikuesit. Për shembull, gjithëpërfshirja e pjesëmarrjes – e cila i referohet arsyeve të ndjekjes dhe shkallës së pjesëmarrjes së ndjekësve (si shikimi, pëlqimi, komentimi, shpërndarja) – mund të çojë në zhvillimin e lidhjes. Megjithatë, kjo mund të menaxhohet me vetëdije nga vetë ndjekësit. Një mënyrë për ta bërë këtë është duke përdorur funksionet dhe mjetet e telefonit si vendosja e kufijve ditorë kohorë në Instagram ose çaktivizimi i njoftimeve për aplikacionin.

Ndikuesit e mediave sociale gjithashtu duhet të jenë të vetëdijshëm për angazhimin problematik të ndjekësve. Edhe pse mund të jetë në kontrast me qëllimin e tyre për të rritur angazhimin e ndjekësve, ata mund të fokusohen në krijimin e një marrëdhënieje të shëndetshme me ndjekësit e tyre.

GAZETA.MK

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

Story i mëparshëm

Januzaj në radarin e Barcelonës

Story i radhës

Ish-presidenti i Ukrainës paralajmëron një rrezik të madh, kërkon të ushtrohet presion ndaj Putinit

Të fundit nga

ShkoLartë