Aeroplani i ri amerikan për fundin e botës

Forca Ajrore e SHBA-së ka gjetur një aeroplan të ri të Ditës së Gjykimit. Ristrukturimi i postit komandues fluturues është teknikisht i fundit. Dhe mund të qëndrojë deri në gjashtë ditë në ajër.

Ata janë legjendarë dhe të mbuluar me legjenda, aeroplanët amerikanë të fundit të botës. Aeroplanët e quajtur Doomsday Planes janë ndërtuar për situata krizash dhe misione ekstreme. Qendrat komanduese fluturuese mund të qëndrojnë mbi 70 orë radhazi në ajër. Kur mbaron karburanti, aeroplani nuk duhet të ulet. Ai mund të karikohet në ajër. Në rast të vërtetë, ajo është zyra e Presidentit të SHBA-së. Për shembull, në rast të një sulmi bërthamor kur një pjesë e madhe e infrastrukturës në tokë shkatërrohet. Nga aeroplani, ai mund të kontrollojë të gjithë arsenalin e armëve të SHBA-së. Raketa ndërkontinentale mund të lëshohen, raketa bërthamore nga nëndetëset mund të qëllohen. Aeroplanët janë të pajisur me sisteme navigacioni analoge. Kështu ata mund të njihen me vështirësi nga sistemet radarike armike.

Normalisht, një kopje shoqëron “Air Force One” të presidentit në udhëtime jashtë vendit dhe vendoset afër. Ata kanë ulur edhe në Kloten. Dhe i kanë çuar në ekstazë planespotters zviceranë.

Detyrë e jashtëzakonshme

Pavarësisht të gjitha superlativave: katër Boeing E-4B janë bërë të vjetër. Nuk është çudi, ata u siguruan në vitet 70, në kulmin e Luftës së Ftohtë. Të bazuar në Jumbo-n e vjetër të mirë, Boeing 747-200B, që kreu fluturimin e tij të parë më 9 shkurt 1969. Por një aeroplan kaq kompleks nuk mund të porositet thjesht në një panair aeroplanësh.

Këto ditë u bë e qartë kush fitoi kontratën për pasardhësin. Është korporata Sierra Nevada, e specializuar në sisteme aviatike. Kompania është partner kontrakti i ushtrisë së SHBA-së, organizatës hapësinore NASA dhe kompanive private hapësinore. Vëllimi i kontratës për zhvillimin dhe ndërtimin: 13 miliardë dollarë.

Boeing 747-8 si bazë

Aeroplani i ri i fundit të botës merr një Boeing 747-8 si bazë. Ky model ka qenë në prodhim për dy vjet, por më nuk prodhohet – pas 155 copëve, prodhimi u ndal. Megjithatë, është shumë më modern se Boeing E-4B. Dhe përputhet me kërkesat e larta me katër motorët e tij. Kabina e tij është me 440 metra katrorë më e madhe se ajo e pararendësit. Dhe ka një rreze më të madhe, 15,000 kilometra krahasuar me 11,000 kilometra më parë. Aeroplani i ri Doomsday mund të qëndrojë në ajër deri në gjashtë ditë. Do të dorëzohet në rastin më të mirë nga viti 2030.

GAZETA.MK

Story i mëparshëm

Partia e Lirisë mbledh Kryesinë, Meta: Qëllimi ynë, të çlirojmë administratën nga korrupsioni dhe nepotizmi

Story i radhës

Oriola Marashi e tepron me ekspozim kësaj radhe

Të fundit nga