Asnjë punonjësi nuk i pëlqen t’i thuhet se nuk po performon në nivelin e duhur dhe se nëse nuk përmirëson performancën, puna e tyre mund të jetë në rrezik. Por çfarë ndodh me liderët? Me çfarë masash dhe standardesh duhet të respektohen, në mënyrë që kur nuk përmbushin ato standarde, të zbatohen të njëjtat pasoja?
1. Njerëzit ndihen të shkëputur në punë
Në piramidën e hierarkisë së nevojave të Maslow-it, do të zbuloni se pasi të plotësohen nevojat fiziologjike dhe të sigurisë, niveli i tretë i nevojave njerëzore është plotësisht shoqëror – “dashuria dhe përkatësia”. Kjo kërkon nevojën emocionale të njeriut për marrëdhënie ndërpersonale, anëtarësim, besim dhe pranim, lidhje, të qenit pjesë e një grupi dhe dashuri. Në studimin e njohur kërkimor të Sigal Barsade dhe Olivia A. O’Neill mbi “dashurinë shoqëruese”, ata arritën në përfundimin se kompanitë që ndërtojnë një kulturë emocionale të bazuar në elementet relacionale të ngrohtësisë, dashurisë dhe lidhjes çuan në performancë më të mirë. Barsade shkroi në Harvard Business Review se “ata që perceptojnë dashuri dhe kujdes më të madh nga kolegët e tyre performojnë më mirë, por pak menaxherë fokusohen në ndërtimin e një kulture emocionale. Ky është një gabim.
2. Nuk po dëgjohet zëri i grave
Sipas Raportit të Kulturës 2021 mbi përkatësinë në punë nga Achievers Workforce Institute, gratë kanë 41 për qind më pak gjasa të kenë një ndjenjë të fortë përkatësie në vendin e punës krahasuar me burrat. E kombinuar me efektet e pandemisë, kjo jep një arsyetim të fortë pse pamë një nivel të ulët në pjesëmarrjen e grave në fuqinë punëtore të 2020. Sipas raportit, gratë kanë 25 për qind më pak gjasa se burrat të ndihen rehat kur ndajnë një mendim të kundërt në punë, dhe gratë kanë gjithashtu 20 për qind më pak gjasa se burrat të thonë se prejardhja dhe identiteti i tyre unik vlerësohet në kompaninë e tyre.
3. Punëtorët nuk kanë një qëllim në punën që bëjnë
Në bestsellerin e Annie McKee “Si të jesh i lumtur në punë”, ekipi i saj hulumtues arriti në përfundimin se për të qenë plotësisht i angazhuar dhe i lumtur, pothuajse të gjithë duan një vizion kuptimplotë të së ardhmes dhe një ndjenjë qëllimi (së bashku me marrëdhënie të shkëlqyera). McKee arriti në përfundimin nga një hulumtim i gjerë se udhëheqësit e fortë janë në gjendje të lidhin vizionin organizativ me vizionet personale të njerëzve dhe më pas ta komunikojnë atë vizion vazhdimisht. Kur punonjësit kanë një mision dhe vizion të mirëpërcaktuar për punën e tyre, dhe drejtuesit i mbajnë ata të informuar dhe të emocionuar për ta ndjekur atë së bashku, kjo krijon besnikëri të pamasë dhe përpjekje diskrecionale që kompensimi dhe përfitimet nuk mund të përputhen. Kur punonjësit besojnë në punën që po bëjnë, si pun, ashtu edhe vendi i punës bëhen më të qëllimshëm për ta.