Stellantis po bën përparim të madh me baterinë e re, e cila tashmë është vendosur në një veturë.
Sistemi i ri quhet Sistemi Inteligjent i Integruar i Baterive (IBIS). Tani Stellantis ka filluar zyrtarisht testimin e baterisë në rrugë, në Peugeot E-3008.
Bateria IBIS ka disa përparësi të mëdha në krahasim me bateritë konvencionale. Ajo siguron deri në 10 për qind efikasitet më të mirë energjetik dhe mbështet 15 për qind më shumë fuqi (172 kW krahasuar me 150 kW).
Kjo do të thotë performancë më të mirë dhe distancë më të gjatë për makinën. Bateria gjithashtu e bën makinën deri në 40 kg më të lehtë dhe liron deri në 17 litra hapësirë.
Ngarkimi është gjithashtu më i shpejtë. Testet e hershme tregojnë se koha e ngarkimit mund të reduktohet me rreth 15 për qind, ndërsa konsumi i energjisë mund të jetë 10 për qind më i ulët.
IBIS integron inverterin dhe funksionin e ngarkimit direkt në bateri, pavarësisht nga përbërja kimike e baterisë ose përdorimi i saj.
Arkitektura mund të përballojë rrymë alternative dhe rrymë të drejtpërdrejtë, duke furnizuar motorin ose rrjetin elektrik, dhe njëkohësisht ushqen sistemin elektrik 12 volt dhe sistemet ndihmëse të automjetit.
IBIS është rezultat i bashkëpunimit afatgjatë midis Stellantis dhe Safta (një kompani në pronësi të TotalEnergies), dhe zhvillimi ka zgjatur më shumë se gjashtë vjet. Plani është që IBIS të fillojë të përdoret në automjetet prodhuese në fund të kësaj dekade.
Burimi: botasot.info


