Universiteti Stanford (Shtetet e Bashkuara të Amerikës) hodhi poshtë idenë tradicionale se vozitja e qetë dhe konstante është mënyra më e mirë për ruajtjen e baterisë në veturën elektrike.
Ata treguan se përshpejtimi i fortë, herë pas here, mund të zgjasë jetën e baterive. Për të zhvilluar studimin, i publikuar në revistën prestigjioze shkencore Nature, ata analizuan për disa vite 92 qeliza baterish duke simuluar 47 stile të ndryshme vozitjeje.
Disa simulime përshkruanin vozitje të moderuar, të tjera përdorim konstant në rrugë me trafik të lartë si autostrada, dhe gjithashtu skenarë të vështirë me përshpejtime të fuqishme dhe frenim me rigjenerim. Përfundimi kryesor tregon se bateritë që i nënshtroheshin përdorimit dinamik jetonin deri në 38 për qind më gjatë se ato që përdoren në kushte konstante dhe lineare. Përdorimi dinamik përfshin kombinimin e përshpejtimeve të shpejta, frenimit rigjenerues dhe ndryshimeve të shpejtësisë në qytet dhe rrugë.
Në praktikë, ky përqindje përkthehet në një distancë të akumuluar deri në 313,800 kilometra. Bateritë që ishin në vozitje të njëtrajtshme arritën vetëm deri në 227,000 kilometra. Studimi i Stanford thekson megjithatë se nuk ka nevojë për përshpejtim në çdo semafor.
Mesazhi është i thjeshtë “ndryshueshmëria në vozitje është e mirë, por teprimi jo. Balanca mes qytetit, rrugës dhe vozitjes më aktive mban baterinë më mirë se vozitja monotone”.
Sigurisht, kjo nuk do të thotë të bëni gara nga semafori në semafor, por të shtyni pak më shumë gaz. Pra, jo gara, por një pak më shumë intensitet në përshpejtim.
Hulumtuesit shpjeguan se përse vozitja dinamike është sinonim i veturave elektrike me jetëgjatësi më të madhe. Arsyeja qëndron në reagimin e baterive ndaj impulseve të ulëta të frekuencës së rrymës, shpërthimeve të shkurtra të fuqisë tipike për trafikun në qytet apo përshpejtimeve të shkurtra. Kjo zvogëlon konsumimin e grumbulluar që zakonisht shkaktohet nga rrjedhat konstante dhe të gjata të rrymës, siç ndodh në autostrada.
Në fund, studimi kujton disa praktika të mira për ruajtjen e jetës së baterisë gjatë karikimit: shmangni ngarkesën shumë të lartë sepse tensionet e larta e bëjnë elektrodën pozitive të paqëndrueshme, dhe shmangni nivelet shumë të ulëta të ngarkesës që përshpejtojnë degradimin e elektrodës negative.
Burimi: botasot.info