Rolls-Royce po feston lidhjen e gjatë të Phantom me botën e muzikës, e cila do të festojë 100-vjetorin e saj vitin e ardhshëm.
Gjatë dekadave, kjo makinë luksoze është bërë një simbol suksesi për muzikantët e të gjitha zhanreve – nga xhazi dhe roku te repi dhe R&B.
“Nga epoka e artë e Hollivudit deri te ngritja e hip-hopit, muzikantët e kanë përdorur Phantom për të shprehur identitetin e tyre dhe për të vënë në pikëpyetje konventat. Makinat e tyre shpesh janë bërë ikona me një vend të përhershëm në historinë e muzikës moderne”, tha Chris Brownridge, CEO i Rolls-Royce Motor Cars.
Për të shënuar këtë rast, Rolls-Royce do të jetë në festën gala, jo më pak se në një pishinë.
Marlene Dietrich ishte ndër yjet e parë të muzikës që mori një Phantom I të gjelbër si dhuratë nga Paramount Studios në vitin 1930.
Elvis Presley bleu Phantom V të tij në vitin 1963, të pajisur me mikrofon dhe pasqyrë, ndërsa John Lennon e transformoi Phantom V të tij të zi të vitit 1964 në një kryevepër psikedelike para publikimit të “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band” në vitin 1967.
Liberace ekstravagant hipi në skenë në një Phantom V të mbuluar me copa të vogla pasqyre gjatë shfaqjeve të tij në Las Vegas, ndërsa Sir Elton John zotëronte disa modele, duke përfshirë një Phantom V rozë dhe të bardhë me një sistem zëri të amplifikuar posaçërisht.
Kohët e fundit, Phantom është bërë një pjesë e domosdoshme e kulturës hip-hop. Pharrell Williams dhe Snoop Dogg e paraqitën atë në videon e tyre të hitit të vitit 2004 “Drop It Like It’s Hot”, dhe Curtis “50 Cent” Jackson u shfaq në një Phantom VII Drophead Coupé në serialin popullor “Entourage”.
Ndërsa Phantom hyn në shekullin e dytë, ai vazhdon të kapë suksesin, individualitetin dhe fuqinë e imagjinatës njerëzore për muzikantët në të gjithë botën. Nuk ka dyshim se kjo markë do të vazhdojë të jetë një tipar i shpeshtë në video.
Burimi: botasot.info


