Gjigandi amerikan i teknologjisë Meta njoftoi sot se do të ndalojë reklamat me tema politike, zgjedhore dhe sociale në Bashkimin Evropian duke filluar nga tetori, duke përmendur rregulla të reja transparence të pazbatueshme.
Meta, kompania mëmë e Facebook, Instagram, Threads dhe WhatsApp, tha në një deklaratë se rregullorja e BE-së për Transparencën dhe Synimin e Reklamimit Politik (TTPA) “paraqet sfida të rëndësishme operacionale” dhe “kërkesa të pazbatueshme”.
TTPA e BE-së, që synon frenimin e manipulimit të informacionit, ndërhyrjes së huaj në zgjedhje dhe keqpërdorimit të të dhënave personale në reklamat politike, hyri në fuqi në prill 2024, me dispozita kryesore që do të zbatohen nga 10 tetori, transmeton Anadollu.
Gjigandi i mediave sociale deklaroi se ka pasur mjete transparence në vend që nga viti 2018, duke kërkuar që reklamuesit politikë t’i nënshtrohen një procesi autorizimi, me të dhënat përkatëse të ruajtura në një bibliotekë publike reklamash.
Google njoftoi gjithashtu vitin e kaluar se do të ndalonte reklamat politike përpara se rregullorja të hynte në fuqi.
Më parë këtë muaj, Meta njoftoi se nuk do të mbështeste kodin e praktikës së inteligjencës artificiale të Bashkimit Evropian, i cili udhëzon pajtueshmërinë me rregulloret e ardhshme të inteligjencës artificiale që hyjnë në fuqi në gusht.
Burimi: botasot.info


