Para mbërritjes së baterive të famshme në gjendje të ngurtë, duhet të dalë në pah një teknologji tjetër alternative për bateritë aktuale të litiumit.
Raportet e fundit sugjerojnë se bateritë me jon natriumi së shpejti do të hyjnë në fazën përfundimtare të komercializimit.
Në fushën e baterive për veturat elektrike, bateritë me jon litiumi janë protagonistët e tregut.
Dhe brenda tyre, bateritë LFP (Lithium-Iron-Fosfat) kanë fituar kohët e fundit popullaritetin më të madh, kryesisht sepse janë më ekonomike dhe, falë përparimeve të fundit teknologjike, kanë një dendësi energjie afër asaj të baterive NCM (Nikel-Kobalt-Mangan).
Një variant i tretë do të futet në treg shumë shpejt.
Dhe nuk po flasim për bateri në gjendje të ngurtë, mbërritja dhe prodhimi masiv i të cilave nuk do të ndodhë për disa vite.
Po flasim për bateritë me jon natriumi, të cilat tashmë janë një realitet në disa vetura në Kinë.
Vetë lajmi është se një studim nga Instituti i famshëm Fraunhofer FFB dhe Universiteti i Münster, Gjermani, sugjeron se prodhimi masiv në shkallë industriale i këtij lloji baterie do të fillojë së shpejti.
Megjithatë, duhet theksuar se procesi i tyre evolucionar është ende në një fazë të hershme dhe ende përballet me sfida.
Por, avantazhet e tyre janë të dukshme dhe të njohura mirë: kosto më të ulëta, disponueshmëri më e madhe e materialeve dhe prodhim i qëndrueshëm.
Burimi: botasot.info


