Aksionet e prodhuesit të Ray-Ban, EssilorLuxottica, arritën një nivel rekord të premten, duke u rritur mbi 10% pasi tremujori rekord i gjigantit të syzeve tregoi se shitjet e syzeve të tij inteligjente Ray-Ban, po fitonin vrull.
Grupi franko-italian raportoi të enjten një rritje të shitjeve të tremujorit të tretë prej 11.7% nga një vit më parë në 6.9 miliardë euro (8.1 miliardë dollarë), duke tejkaluar pritjet dhe duke shënuar performancën e tij më të mirë tremujore ndonjëherë.
Syzet me inteligjencë artificiale kontribuan mbi katër pikë përqindjeje në rritjen e shitjeve, tha drejtori financiar Stefano Grassi, me kërkesën që e shtyu EssilorLuxottica të përshpejtojë planet e kapacitetit të prodhimit për syzet përpara afatit.
Aksionet e EssilorLuxottica u rritën me 11.7% deri në orën 07:54, duke u tregtuar deri në 308 euro, dhe ishin në rrugën e duhur për t’u rritur më shumë në më shumë se tetë vjet. Kjo do të përkthehej në pothuajse 15 miliardë euro vlerë të shtuar në kapitalizimin e tregut prej 126.1 miliardë dollarësh të kompanisë.
Analistët e J.P. Morgan thanë në një shënim për investitorët se syzet inteligjente tani ishin një “nxitës i rëndësishëm rritjeje”, ndërsa biznesi kryesor i kompanisë mbeti i qëndrueshëm.
Modelet më të fundit Ray-Ban Meta, me çmime nga 379 dollarë deri në 799 dollarë për një version të ri kryesor me ekran të integruar, aktualisht shiten në dyqane fizike të kufizuara me zgjerim në Kanada, Francë, Itali dhe Britani të planifikuar për fillim të vitit 2026.
Analistët e Barclays parashikojnë se syzet inteligjente mund të bëhen inovacioni më shkatërrues që nga telefonat celularë, duke parashikuar 60 milionë njësi të shitura globalisht deri në vitin 2035.
Analistët e Equita thanë në një shënim kërkimor se kanë përmirësuar parashikimin e tyre vjetor të të ardhurave për pajisjet mobile, dhe tani presin një ndikim në shitjet e grupit prej rreth një miliard eurosh këtë vit.
“Përshpejtimi i të ardhurave të tremujorit të tretë dhe niveli i besimit i shprehur në perspektivat e tremujorit të katërt dhe afatmesme janë një tregues i rëndësishëm i suksesit të nxitësve strategjikë të grupit”, thanë ata.
Aksionet e EssilorLuxottica kanë fituar 17% që nga janari që nga seanca e së enjtes.
Burimi: botasot.info


