Aksionet e prodhuesit kinez të automjeteve elektrike BYD ranë deri në 8% të hënën, pasi raportoi një rënie të fitimit për shkak të një lufte çmimesh në sektorin kinez të makinave.
Prodhuesi i makinave raportoi të premten se fitimi i tij neto ra në 6.4 miliardë juanë (900 milionë dollarë; 660 milionë paund) midis prillit dhe qershorit, 30% më pak se një vit më parë.
BYD tha në dosjen e saj se “konkurrenca në rritje e çmimeve” midis markave kineze të automjeteve elektrike kishte ndikuar në industry, shkruan BBC, transmeton KosovaPress.
Prodhuesi me seli në Shenzhen po përballet me një treg gjithnjë e më të mbushur, duke konkurruar kundër rivalëve vendas Nio dhe XPeng dhe prodhuesit amerikan të makinave Tesla, të cilët kanë ulur të gjithë çmimet për të tërhequr blerësit.
Aksionet e prodhuesit të makinave ranë në hapjen e bursës në Hong Kong të hënën, por u rikuperuan pak gjatë ditës.
Konkurrenca në sektorin e makinave në Kinë ka arritur një “kulm të etheve”, tha BYD në deklaratën e saj.
Ajo tha se “keqpërdorimet e industrisë… [si] marketingu i tepërt” luajtën një rol në prishjen e tregut.
Prodhuesit e automjeteve elektrike kanë subvencionuar shitësit e makinave dhe kanë ofruar kredi me zero interes për blerësit, ndërsa industria bëhet gjithnjë e më e ashpër.
Kjo ka nxitur paralajmërime nga Pekini, i cili u bëri thirrje prodhuesve të automjeteve të ndalojnë zbritjet agresive në mënyrë që të mbrojnë ekonominë.
Çmimet mesatare të makinave në Kinë kanë rënë me rreth 19% gjatë dy viteve të fundit, duke qëndruar aktualisht në rreth 165,000 juanë (23,100 dollarë; 17,100 £), sipas vlerësimeve të industrisë.
Dhe pavarësisht shitjeve të konsiderueshme jashtë vendit, fitimet e BYD ishin nën vlerësimet e analistëve për një rritje modeste.
Kompania synonte shitje globale prej 5.5 milionë makinash këtë vit, por kishte shitur vetëm 2.49 milionë deri në fund të korrikut.
Performanca “e habitshme” e BYD sugjeron se edhe lideri i sektorit të automjeteve elektrike në Kinë nuk do të fitojë domosdoshmërisht nga një luftë çmimesh “e ashpër”, tha ekspertja e politikave industriale, Prof. Laura Wu nga Universiteti Teknologjik Nanyang në Singapor.
“[Rënia] e tregtimit të çmimeve të aksioneve këtë mëngjes sinjalizon zhgënjimin e investitorëve”, tha ajo.
Përpjekjet e Pekinit për t’i dhënë fund luftës së çmimeve të automjeteve elektrike janë të vështira, pasi politikat e kaluara kanë çuar në shumë lojtarë në sektor, tha ajo.
Uljet e çmimeve mund t’u sjellin dobi konsumatorëve, por ato rrezikojnë të krijojnë një mbifurnizim të automjeteve elektrike kineze në planin afatgjatë, shtoi Prof. Wu.
Megjithatë, performanca e BYD nuk duhet parë shumë negativisht, tha për BBC-në Judith MacKenzie, drejtuese e firmës së investimeve Downing Fund Managers.
“Ata kanë pasur një rritje kaq meteorike sa është në rregull të kesh një pengesë në rrugë.”
BYD është rritur dhe është bërë prodhuesi më i madh i automjeteve elektrike në botë, duke tejkaluar Teslën në të ardhurat vjetore në vitin 2024, falë atraktivitetit të gjerë të automjeteve të saj hibride në tregjet e Kinës, Azisë dhe Evropës.
Burimi: botasot.info


