Shenja rrumbullake me kornizë të gjelbër tregon shpejtësinë e rekomanduar, por për dallim nga shenjat me kornizë të kuqe, ajo nuk është detyrim ligjor
Ky sistem është testuar me sukses në Francë, ku shenjat me kornizë blu-jeshile tregojnë shpejtësi të rekomanduara, si 20 mph (32 km/h), edhe pse kufizimi ligjor është më i lartë. Këto shenja nuk janë pjesë e ligjit, por nxisin shoferët të jenë më të kujdesshëm.
Sipas DGT-së, shenja me kornizë jeshile do të përdoret si këshillë, sidomos në zona të ndjeshme si rrugët pranë shkollave apo në qendrat e qyteteve. Nuk do të ketë gjoba nëse tejkalohet shpejtësia e rekomanduar.

Si funksionon?
Shenja ka formën standarde të kufizimit të shpejtësisë – rrumbullake, sfond të bardhë dhe numër në mes, por me kornizë jeshile në vend të kuqe. Kjo tregon që bëhet fjalë për një rekomandim, jo një detyrim ligjor. Shoferët nuk ndëshkohen nëse kalojnë shpejtësinë e rekomanduar, dhe synohet të stimulohet drejtimi më i kujdesshëm pa ndëshkime.
Administrata Spanjolle e Trafikut (DGT) po konsideron futjen e kësaj shenje të re rrugore që mund të ndryshojë mënyrën si shoferët perceptojnë kufizimet e shpejtësisë. Kur do të zbatohen ende nuk dihet, transmeton Telegrafi.
Përvoja franceze
Franca është vendi i parë evropian që ka aplikuar këtë sistem në qytete si Lyon, Grenoble dhe Strasbourg, me plane për zgjerim edhe në Paris dhe rrugët përreth tij.
Ky sistem ka dhënë rezultate pozitive në zona me shkolla, spitale dhe popullsi të dendura. Edhe pse duket një hap i vogël, ai ka ndikim të madh në sigurinë rrugore.
Meqë shumë vende evropiane po kërkojnë alternativa ndaj kufizimeve të ashpra të shpejtësisë, kjo qasje mund të bëhet pjesë e strategjive të reja, por pa detyrimin ligjor.
Për momentin, shenja me kornizë të gjelbër nuk është pjesë e sistemit në Spanjë, por nëse suksesi vazhdon, mund të përhapet më gjerë në Evropë.
Burimi: botasot.info


